10 December, 2005












NANDOS

benim cok sevdigim,ilk onceleri self-service diye yanina ugramadigim bir restorant burasi.Turkiye'de var mi bunu sevgili turkish delight'e sormak lazim:)(delightcim bak becerdim sonunda:)tesekkur ederim...adascim sana da..yine gec anladim ama yaptim iste:)

aslen guney afrikali imis ama icinde portekiz ,meksika havalari esiyor.renkler kirmizi ve kahve agirlikli dekorasyonunda.

bizim oturdugumuz yere de acildi cok kisa bir sure once ve bizde muptelasi olduk.aslinda ozellikle tavuk icin gidiyor insanlar ama benim gibiler icin de cok lezzetli,pita ekmegin icinde vegi burger da yapiyorlar(yukarida gordugunuz),peri peri sosuyla cok lezzetli oluyor.bu sos nandosa ozgu ve cok sukur ki marketlerde de satiliyor.

ben her gittigimde muhakkak zeytin de ismarliyorum,cok guzel marine edilmis zeytinler lup lup yeniyor kelly tarafindan bile.fiyatlar cok el yakici degil,uc kisi icin gecen gunku yemege £25 civarinda odedik.garsonlar cok sekerler cok fazla birseyler yapmasalar da her zaman bahsislerini birakiriz,zaten artik sahibi de bizi taniyor,soguk gorunen tatli amcalardan..

turkiye'de varsa deneyin derim,belki de vardir,gozumde canlandi simdi caddebostanda bir yer acaba orasi mi?neyse siz bana bildirirsiniz,ben mutfaktan kactigim zaman neler yaptigimi paylasmak istedim,bir de kardeslerim gelicek yakinda,onlari da muhakkak getiricem diye gostereyim dedim..sevgiler:)

bu arada bakmak isterseniz netten:www.nandos.co.uk/www.nandos.co.za

4 comments:

  1. türkiye de yok,ama;
    angola ghana lesotho nigeria south africa usa
    australia india malawi oman sri lanka zambia
    bahrain israel malaysia pakistan swaziland zimbabwe
    botswana indonesia mozambique qatar uganda
    canada kenya namibia saudi arabia uae
    cyprus lebanon new zealand senegal

    de varmis :-)

    Linklere biraz daha calis olmamis.
    Not:7

    ReplyDelete
  2. Valla sectigin yemek benim de favorim e sos bile ayni ne diyeyim bilemedim :) Aslinda cok takilacagimi sanmazdim ama UK'e yerlesip buradakilerin tavuk kesmek yerine sokla oldurdugunu daha da beteri cit diye kafalarini kopardiklarini tv'da gordugumden beri helal et, tavuk arar oldum...Bazi Nandoo's larda bu varmis ! Ben de en cok bu habere sevinip darisi bizim oradakinin basina dedimdi !

    ReplyDelete
  3. TD'cim cok comert davranmissin not konusunda,bence 1i bie hak etmemistim ogretmenim:)bu arada diger dersime de calismadim daha:)

    sevgili berceste,tesekkurler ziyaretin icin,burda hayvanlari farkli hallettiklerini biliyordum ama bu kadar detayli degil,zeten ben de buraya gelince biraktim et yemegi:)

    zeysahcim,gelicem di mi gelince valla ne isterim bilmem ki bana pisir diye:)beraber olup muhabbet edelim yeter,ben kugudan bi kg su boregi alirim..sarilirim:)

    ReplyDelete
  4. Türkiyede 3-4 şube olarak açıldı ancak 3 ay gibi bir zamanda kapandı.
    http://www.facebook.com/pages/Nandos-Turkey/98003599967

    ReplyDelete