11 December, 2005


SICAK CIKULATA IYI GELIR RUHA

Ne zamandir aklimda sicak cikulata var,Cikulata'daki gibi..Denemeye hic niyetim yoktu aslinda ama hadi dedim,bir degisiklik yapayim.Gecen gun defterime yazmistim turkish delight'in tarifini ama bu aralar cok tembel oldugum icin yapamamistim.Bugun ilham perileri sarinca etrafimi iki dakikaligina yapiverdim,zaten yapilisi da iki dk. surdu nerdeyse.Ben tabiiki orjinal tarife uymadim yine, elimin altindaki malzemelerle yetindim,fena olmadi,icimizi isitmaya yetti bu guzel kis aksaminda,hint yemeginden sonra iyi geldi. ....

284 ml krema(double)
100 g sutlu cikulata
50 g siyah cikulata
1 cay bardagi kadar sut
rendelenmis findik
tarcin

hepsini minik bir tencereye koyup,cikulatalar eriyene,iyice kaynayana kadar karistiriyoruz ve afiyetle icip,kalbimizi isitiyoruz:)


10 comments:

  1. mmmm Sibelciğim ne iyi yapmışsın.Soğuk kış gecelerinde sıcak çikolata gibisi olamaz:) Bıraksan hergün içerim bende bıkmadan:)

    ReplyDelete
  2. Sibelciğim bu arada seni sobeledim:)

    ReplyDelete
  3. canim benim hemen sana cufluyorum...haklisin bu arada sicak cikulata konusunda ama ben her gun iceilirmiyim bilemiyorum:)

    ReplyDelete
  4. Sibbies the chocie drink was very tasty yummy-yummy. More please ;)

    SENI COK SEVIYORUMMMMMMMMMMM
    MUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  5. Hmmmm, sıcak çikolataya eşim de ben de bayılırım. Bu tarifi hemen deneyip bu akşam eşime süpriz yapmalıyım. Ellerine sağlık..
    Sevgilerimle:)

    ReplyDelete
  6. Of of of.. Sibel naaptın???

    ReplyDelete
  7. sevgili adascim,cimcime'cim umarim yapar da siz de begenirsiniz:)sevgiler

    ReplyDelete
  8. Sibella,
    Dün akşam bende sıcak çikolata yaptım ama tarifim biraz daha farklı.. Bi de dün doğum günümdü. Profotörlü pasta , sıcak çikolata içimiz bi hoş oldu herşey çikolatalı olunca ama yine de harika oluyor soğuk kış günlerinde sıcak çikolata içmek...
    Sevgilerimle:)

    ReplyDelete
  9. best regards, nice info »

    ReplyDelete
  10. Looking for information and found it at this great site... » » »

    ReplyDelete