23 June, 2006

29'A DOGRU


29'a dogru.....

Yol aldim sevdalardan,kendimi bulmak icin sarkilar turkuler,soyleyip.... icin...

Bu sarki dilimde bu aksam.Gundogarken'den.Bosluk birakilan yeri hatirlayamadim..Bosluklari siz doldurun artik:)

Pastam cok guzeldi,bana,gozume,mideme,herseyime hitap etti..Keloshun kuzeni sagolsun..Bu yil iki pasta birden yedim..Sefam olsun,hos gelsin yeni yasim,bana ugur getirsin...

Hepinize harika yorumlariniz icin tesekkur ederim,eski yasimin en guzel getirdigi cileksuyum ve tabii ki sizler oldunuz..Dilerim her yasimda birlikte oluruz artik...

Keyifli haftasonlari olsun,haftaya iki yemegim ve yaramaz oglusumun fotograflari var paylasilmayi bekleyen..Canim kalp burunlum benim,iyiki var...Ilk ve erken aldigim dogumgunu hediyesi idi kendisi ve simdiye kadar aldiklarimin en kiymetlisi...

20 comments:

  1. Merhaba sibelcim,
    Dogum gunun kutlu olsun.
    Bugun orpigton da bir bahceye gittik.(Hewitt farm)Cilek toplarken aklima sen geldin.
    Burayi sibele soylemeliyim.
    Gelip mutlaka dalindan kopartip bol cilekli tarifler yapmali dedim.
    su adreste bilgileri var.
    http://www.applegate.co.uk/company/13/66/305.htm
    Sevgiler,
    Mine

    ReplyDelete
  2. sibelcim doğumgünün kutlu olsuun!!!! keşke yakında ılsak sana güzel kurabiyeler yapıp hediye etsem :) pastan gerçekten çok sevimli,insanın yeni yaşları gelip geçiyor ama etrafında kendini boyle düsünen insanların, senin için boyle sirin pastalar almaya, seninle onu paylaşmaya uğraşan ( hem de o gun ne durumda, ne sartlarda olduklarını unutarak) iste gecen yaslardan yanına kalan en guzel sey oluyor. umarım hep boyle olur dogumgunlerin, sevdiklerinle... senin guzel ve hassas yuregin gogsunde attıkca oyle olacagından suphem yok :)

    ReplyDelete
  3. Doğum günün kutlu olsun. Daha nice yaşlarını burdan hep beraber, sevdiklerinle kutlaman dileğiyle. Sevgiler

    ReplyDelete
  4. Sibellacim dogum gunun kutlu olsunnnnnnnnn:) nice mutlu yillaraaaaaa:)))))

    ReplyDelete
  5. happy birthday ,hope you ll get what you want and deserve soon my dear,lots of kisses and love.

    ReplyDelete
  6. doğduğun gün bildiğin anda kalsın
    sana hep gülümsesin

    ReplyDelete
  7. happy birthday,

    sevdiklerinle ve seni sevenlerle beraber daha nice 9lara.
    :)
    TD

    ReplyDelete
  8. dogumgunun kutlu mutlu sevgi dolu olsunnnnnn
    pastana bayildim / yemek istiyorum onu
    onu bende yemeliydim:)))))))

    ReplyDelete
  9. nice yaslara canim ablamm,iyiki dogurmus aysem iyikide varsin,herseyimizsin seni seviyorum
    kucuk kardesin limonella

    ReplyDelete
  10. nice yillara...

    ReplyDelete
  11. arkadaslar cevap yazmakta geciktim,cunku blogeri acamadim iki gundur,kusura bakmayin:)

    selam minecim,hosgeldin..tesekkur ederim..ben bir cilek bahcesi duymustum ama orasi orpingtondamiydi bilmiyorum,hep de gitmek istemisimdir,sanirim bu dilegim sayende gercek olucak,hemen olmasa da...sevgiler:)

    tugcecim,cok tesekkur ederim,tatli kurabiyelerini yemis kadar oldum ben inan ki..tugcecim kesinlikle katiliyorum,insanlarin sikintilarini unutup,karsi tarafi memnun etmek icin ugrasmasi cok zarif cidden,ve asla unutulmuyor:)cok tatlisin,oralardan yuregimi bile okumussun canim benim,sevgiler:)

    selam incik boncukcum,cok tesekkur ederim,etrafimda boyle seker insanlar oldukca eminim ben blogumsuz olamiycam:)

    burcukcum canim,cok tesekkurler,cok naziksin:)gece kusu seni:)

    neslosh,cok tesekkur ederim,ayni dilekler senin icin de gecerli:)


    egom,kacakcim benim,nerdesin sen,blog acilmiyor,gonderdigim yorum da geri geldi,kapattin mi yoksa?cok tesekkurler manali sozlerin icin,muck:)


    bestmansiz dugun olmaz,tesekkur ederim,Td.cim,sonsuz sevgiler:)

    biskuvicim,cok tesekkurler,keske burda olsaydin da yerdik,harika olurdu:)

    limonellam,cok tesekkur ederim canimsin benim,guzel yurekli melegim:)


    didemcim cok tesekkur ederim,sevgiler:)

    ReplyDelete
  12. yaktım egomu artık buradayım beklerim sibella

    ReplyDelete
  13. Sibellacim nice nice yaslari hep sevdiklerinle gecirmen dilegiyle! Kocaman opucukler, sevgiler...

    ReplyDelete
  14. Sibellacığım,
    diğer bütün arkadaşlar gibi en iyi dileklerimle, ben de sana Giritten nice mutlu yıllar dilemek istedim! Herşey gönlünce olsun! Sevgiler...

    ReplyDelete
  15. adetttendir yeni ev (blog da olabilir:) )alana hoşgeldine gidilir sibellacım mis kokulurını da getir bekletmeee

    ReplyDelete
  16. "mutlu yıllar" sibella..
    bir önceki yaşından daha keyifli ve dolu bir yaş geçir:)

    ReplyDelete
  17. egomcum dur geliyorum:)

    zeynep sedacim cok teskkur ederim canim benim:)muckkkkk:)

    papatyacim,cok tesekkurler,mis gibi girit havasi geldi buralara,biz burda yine donmaya basladik da:)

    egomcum adeti yerine getiriyorum hemen:)

    dilaracim,cok tesekkurler,sevgiler,dilerim dedigin gibi olur,cok ihtiyacim var buna cunku:)

    ReplyDelete
  18. burcucum,tesekkur ederim ne demek,sevgiler:)

    ReplyDelete
  19. Sarkilar Turkuler soyleyip yanmak icin....
    Diye devam eder bu guzel sarki. Ben de gerisini pek hatirlayamaiyorum ama aklima getirdin ne de iyi oldu:)
    Ben gec kalmisim cok. Bu gunlerde hic vakit ayiramiyorum arkadaslari ziyarete..
    Yuzunden gulucuklerin eksik olmadigi, saglikli ve sevdiklerinle paylasacagin bir omur diliyorum Sibel'cigim...
    Mutlu yillar sana!!!

    Pasta enfes bu arada:)

    ReplyDelete
  20. sevgili hanife,gec kalmak ne demek,geldin ve yorum biraktin ya,yeter de artar bile,harikasin,sevgiler:)

    ReplyDelete