20 March, 2007



kankimin tariflerine devam:UC RENK SALATASI VE FIRINDA MILFOYLU KUSBASI

Kankim diye demiyorum ama cok iyi bir ev hanimidir..Mutfakta cok beceriklidir,evine her gittiginizde kendinizi cok onemli bir sahis gibi hissedersiniz,cok iyi agirlanirsiniz..Iste en son gittigimde yedigim lezzetli yemekler,paylasmadan,gostermeden edemezdim...

3 renk salatasi:

4-5 adet patates haslanir,mayonezle iyice pure yapilir,ayni sekilde yarim kilo pancar suzulur,ezilir pure haline getirilir,isterseniz biraz tuz ve sirke ekleyin cok yakisiyor,ben isyerinde kup kup kesip o sekilde sunuyorum salata barinda-,2-3 adet havuc rendelenir,az yagda sote edilir.derin bir borcam sera strecle kaplanir.en alta pancar,ustune patates puresi,ustune havuc hava kalmiycak sekilde bastirilarak dizilir.servis yapilmadan once ters cevrilir,once bakilir,sonra da zevkle yenilir...

firinda milfoylu kusbasi:

kusbasi etler haslanir,arzunuza gore havuc,bezelye,patates,karisik baharat ile sote edilir.kucuk firin kaselerine etli karisim dokulur,uzerleri kare milfoy hamuru ile kaplanir,kapatilir.uzerine biraz yag gezdirilir ve firina verilir,milfoy kizarana kadar pisirilir.firindan cikardiktan sonra ters cevrilir ve milfoy kasesinde servis yapilir..afiyet olsun...

londra cok soguk gunler yasiyor..lapa lapa, mini mini kar yagiyor..bahceler ciceklerle dolu,agaclar da pembeli pembeli pembeli..parton odev veriyor,yaramz sibel yapmiyor..otobuste kahkahalarla gulunuyor..boyle geciyor gunler..bu arada degisik tavsiyelerinizi beklerim arkadaslar...bir kafeye gittigizde neli sandwic yemek istersiniz,nasil salatalar gormek istersiniz salata barinda..

hepinize iyi baharlar....

3 comments:

  1. sayfan baharı hatırlatıyor sibella :)))

    ReplyDelete
  2. ben kanki salatalarini göremiyorum :( neyse balim ben bir cafeye gittigimde icinde füme somon, havuc salatasi, minik tursular, bol misir ve yesil yesil otlar olan bir sandvic yemek isterim ya da ne biliyim söyle bol soslu rengarenk sunulan makarnalar da olabilir bak! salata yapmak sanat zaten, yarat ta yarat, tam sibellik :)

    ReplyDelete
  3. saol kirpim,daha bi cilekli olsa pek daha makbule gecerdi:)

    rahsanim saol,aklimda tutucam..daha fazla yaratamaz oldum da bu aralar.operim cok

    ReplyDelete