17 April, 2007

3*3 oyunu

Sevgili tomurcuk beni sobelemis..Kirarmiyim,sobelemeye gelince geciktirmem bile..Tesekkurler canim, dusundugun icin:-)

1.1 Daha once yasadigim 3 sehir?
Istanbul,Londra-yazlari sayarsaniz gecici olarak Adapazari Karasu ve Antalya...

1.2 Tatil icin gittigim,gordugum,onerdigim 3 sehir? Antalya,Edinburg,Cornwall

1.3 Gormek istediginiz 3 sehir?San Fransisco,New York,Paris

2.1 Su anki mesleginiz?sandvich barda calisiyorum

2.2 Dunyaya yeniden gelseydiniz hangi meslegi secerdiniz?Ogretmen olmak isterdim cok,Ingilizce...Ama cafe sahibesi olmayi da cok isterdim...

2.3 "kesinlikle yapamazdim" dediginiz meslek? Ofisle alakali hicbir is yapamazdim,pazarlamacilik falan,asla ve kat'a

3.1 yasam felsefemi olusturan sozlerden biri:hayata nasil davranirsaniz o da size oyle davranir diye soylerim cogu zaman...pozitif olmali ve gulmeli:)

3.2 bir kitaptan alinma,cok sevdiginiz bir cumle ya da paragraf:ferrarisini satan bilgeden,altini cizmisim bir dolu yerin,bunun yanina da babam:) diye not almisim,onu anlatmis bana demek ki:)

"bu dunya uzerindeki her varligin,bu dunya uzerindeki her nesnenin bir ruhu vardir.tum ruhlar tek bir ruha akar,bu evrenin ruhudur.....kendini daha iyi duruma getirdiginde,etrafindaki herkesin yasamlarini iyilestirmis olursun.hayallerinin ardindan kendine guvenerek kosma cesaretine sahip oldugunda,evrenin gucunu kendinde toplamis olursun.....yasam sana ondan istedigin seyi verir"

3.3cok sevdiginiz siirden bir parca:bakiniz hakkimda...o siiri kendime ithaf etmistim taaa lise caglarinda,hani okuyunca kendini okur gibi olur ya insan bazen,iste o benim hayatimin siiri...kendimi de severim hani:)

arkadaslarima ithaf ettigim tariflerim:

somon baligi kizartmasini Rahsan'a

cikulataya banmis findikli kurabiyeyi dilek'e

browni'yi de biricik deligtcima ithaf ediyorum:)

tesekkurler...paylasirsaniz seviniriz dostlar..



3 comments:

  1. aaa yazmistim gelmemis, somon baligini sevdigimi bilirsin! cok tesekkür ederim canim!

    ReplyDelete
  2. somon fümeyken iyi de pişti mi sevmiyorum ben

    ReplyDelete
  3. Eline sağlık diyor, teşekkür ediyorum. Berceste'de sana bir çiçek var :)

    ReplyDelete