20 January, 2008


Hayat.....

Listemde bir dolu yapilicak is vardi..Hani belki cogu gereksiz...Ya da gerekli bile olsa belki bir cok insan icin sikinti,sirtta yuk yaratmayan,modunu degistirmeyen vs....Sonunda onlarin bir cogunu tamamlamanin rahatligi ile oturabiliyorum,pazar gununun sakinligine yakisir bir sekilde sakinlestim bende....Hatta yuzume maske bile koydum,kuruyana kadar bekliyorum yazarken,yesil yesilim....

Saclarimi cikulata rengine boyadim,beyazlarim kapandi,boyamda cikulata gibi kokuyordu,alistigim boya kokularina inat....

Cekmecelerimi en sonunda duzenledim..O kadar cok seyden kurtuldum ki,nefes aldi cekmeceler de en sonunda,tabii ki bende....Meger ne kadar cok sey almisim,gozu doymaz cingene misali..Ama pisman olmuyorum cunku benim kullanmadiklarim,belki baskasinin isine yarar diye yardim dukkanlarina bagisliyorum.....

Sali gunu offtum ya,o kadar guzel geldi ki o gun bana..Ne zamandir bu kadar kendi kendime bir gun gecirmemistim..Cok ozlemisim kendimi,kendimle vakit gecirmeyi...Londra yagmur ve ruzgara teslimdi o gun,buna ragmen ben Turkiye'ye gonderebildim iki paketimi,ikisi de pazar biri pazar arabamda,digeri kocaman bir torbada..islanmaz mi,tabi ki,niye daha buyuk bir cantaya koymadim ki..Gecikmis yeni yil,bayram hediyeleri...Sonra geldim,kuruldum mutfagima,kurabiyeler yaptim,ne zamandir denemek istedigim ama bende ilk denemeden sonra fobi yaratan lazanyami da pisirdim....Kitabimi da bitirdim sonunda,Calikusu'nu...Okudukca ne kadar kendime benzettim Calikusu'nu...Hani deli dolu hallerini,insanlari hemen sevmesini,can yakinligindan dolayi ozellikle karsi cins tarafindan yanlis anlasilmasini...Masal gibi basladi,masal gibi bitti,mutlu sonla....Bana cok iyi geldi...

Persembe gunu de kan verdim en sonunda..Gorseniz o kadar heyecanli idim ki,sanki dugune gidicektim..Is yerinde butun bu olaydan bahsettim,herkese yaydim,ben bugun kan vericem diye...Randevuma da suslendim de gittim,zaten o gun butun gun pozitif enerji yaydim,giderken en sevdigim kotumu,ceketimi giyindim,halamin seneler once aldigi boncuklu yuzugu taktim,bir de kardesimin yaptigi kelebekli kupeleri...hani baska insanlara faydasi olucak kanim,damarlarinda pozitif gezsin,sifa versin diye...Bu yapilicak dilek listemde olan seylerden bir tanesi idi ve ben tam 30 olmadan bu dilegimi yerine getirdim...Bundan sonra her 17 haftada bir bagislayacagim kanimi...Neredeyse yarim kilodan az doldurulan kan torbamin,nice insana faydali olmasini diliyorum....Bir seye sahip olmanin ne manasi var diye soylerim hep,paylasmadiktan sonra..Iste ben kanimi da paylastim,bu yuzden kendimle pek gurur duyuyorum....Bagislanan bir kac organimla beraber,kendimce iyi bir odev tamamladim diye dusunuyorum..O yuzden bundan sonra kendime daha iyi bakicam...Dovme yaptirmak,kulakta 6.bir delik actirmak yok artik,ya da burun deldirmek....

Dun aksam Ps.I love You'yu izledik..Pek begendik,gulduk cok,ben yine agladim tabii ki..Kitabini ilk ciktiginda pek severek okumustum,filmini de bir o kadar sevdim..O kadar iyi geldi ki yogun bir is gununden sonra,cmt aksamini daha iyi keyiflendiremezdim.Izlerseniz William'a doya doya bakin demek isterim,Hilary'nin kiyafetlerine..O guzelim evlere...Gozume solen gibi geldi sahsen...Bir gun mutfagim olursa koy mutfagi gibi olsun istiyorum..Raflarinda bir dolu tabak,canak,bakir olan....

Baska bir sey yaptim mi son gunlerde,sanirim hayir....O zaman simdilik burda kapatip,utulerimi bitirecegim....Yuzumu yikamali once,cok gerildim zira,gulemiyorum....

Bir dolu pozitif enerji gonderebilirmisiniz bana lutfen,cok sevdigim ablama verecegim....

Canim,papatya gonullu guzel kardesim,en yakin arkadasim,senin icin ne dilesem azdir...Yeni yasinda herseyin guzel kalbine layik olmasi tek temennim...Kalbinde kelebekler ucussun,papatyalar acsin...Nice 28 yillara hep sevdiklerinde gir,yani basinda...Biz seninle artik hic kavga etmiyoruz,hani eskiden ben ne kadar uyuz bir abla idim,hic seninle oynamak istemezdim,hep oyun bozancilik yapardim...Nasil oldu ise bir findik ayinda biz,kenetlendik,bir elma yarisi olduk....Sen bana benim sana yaptigimdan daha buyuk ablalik yaptin cogu zaman...Varligin icin ne kadar tesekkur etsem azdir...Guzel yasa bir tanem....Seni cok ama cokkkk seviyorum....

No comments:

Post a Comment