22 February, 2008


Ispanakli,domates soslu tagliattelle


Etrafimi mikroplardan arindirmayi cok istiyorum ama beceremiyorum nedense..Bu,hayatimda gecirdigim ikinci en kotu grip,enfeksiyon,nezle ya da her ne ise...Hafta sonu baslayan halsizligim hala devam etmekte...Bas agrim eksik degil,burnum hala tikali..Inadina,aldigim ilaclar sanki daha cok korukluyor virusleri..Etrafimizda bir dolu tuvalet kagidindan selpaklar vardi,kendimize cop torbalari yaptik,kalkmak zorunda kalmayalim diye,oturma odasiortasinda..Bir koltukta ben,bir koltukta kelosh uzandi...Yemek yapmadik,pizza soyledik,lahmacun,kizarmis ekmek yedik....Buna ragmen ise gittik,salidan itibaren..Surune surune calistim,gozlerimden yaslar geldi kimi zaman...Kemiklerimin agrisindan aglamak istedim kucuk kiz cocuklari gibi...Bu haftayi yasamamisim gibi hissediyorum,cunku surukledi beni kendisi,gecmek bilmezken..Her sabah aaaa bugun cuma mi diye kalktim...Kendimi cok sefil hissettim,suratim cok asikti cogu zaman belki,hic istemedim ama engel olamadim,hos yine de guldum elimde geldigince...

Cok sukur ki geldi bu gun...Bugun cuma...Kendimi tam olaak iyi hissetmesem de.iyilesme yolunda ilerliyorum...Saglik gibisi yok cidden....Ne diim,eksik olmasin kimseden...Hos gelince geliyor iste,istediginiz kadar iyi bakin kendinize...Virusler geldi mi geliyor iste,yerlesiyorlar,cirit atiyorlar ortalarda,acimadan....

Burnum da tikali olsa,ben bugun iyi bir is cikardim,yogun bir gun gecirdim,cok guldum..Insanlari guzel buldum bugun yine...Hatta sigara ictim...Mentollu mentollu...

Sonra pide aldim,mercimek corbamin yanina.. Pisirebildim en sonunda...Iyi geldi kis corbasi,limonlu limonlu...Annemle konustum uzun uzun..Ozledim cok....O sehriye corbasini tasirdi,neredeyse benim corbam dibine tuttu kaynatirken mercimeklerini,patateslerini,havuclarini...Destek verdi annem yine,umur verdi...Hayallerime hayaller ekledi...Guzel geldi annem iyilesmek uzere iken....

Ispanakli yassi spagettiyi,Jamie Oliver'in Saisburrys reklamindan esinlenerek yaptim...Ne zamandir ispanak yememistim,domates soslu makarna da yememistim..Bir kutu hazir parcalanmis Heinz domates ile,hazir yikanmis yrm kilo ispanakla yaptim..Soganli,kavuraraktan....Eskiden ispanakli,mantarlisini da yapardim,salcasiz....Belki denemek istersiniz...Pratik...

Tarif,bahane idi zaten..Ben size merhaba ve iyi haftasonlari dilemek istemistim..Sevgiyle kalin,ruhunuza,sagliginiza iyi bakin...Mutlu olun...


No comments:

Post a Comment