03 March, 2008



Accidental Husband

Kaza ile boyle bir koca herkesin basina demek istiyorum hanimlar....

Bu postu yazmadan once ben cok dusundum acikcasi,hani kotu izlenim yapmiim,asiri hayranligimdan dolayi yukardaki sahsa....Ama kendimi tutamadim,tutmiycam da,burda Turkce de olsa ilan-i ask edecegim Jeffrey'ime:)

Ben gencken,aslinda ilk okul cagindan beri hep asik olurdum..Olmadik adamlara..Ben buyudukca imkansiz asklarim da buyudu..Mesela ben Cicek Taksi'deki Abuzer'e asiktim...Hatta gidip,tiyatroda izlemistik,Kadikoy Halk Egitim Merkezinde,-oyunun adini hatirlamam simdi-zira ben daha cok kendisi ile ilgiliydim -Cikista da salak salak beklemistik,tabii ben konusamam kendisi ile,arkadasim uzerine atlamisti,tanismis,el SIKISMISTIK...

Bundan once K.Emrah askim vardi,gazinoya gitmisiz,ben cicek uzatmisim,fotografci fotografimizi cekmis,hala saklarim....

Eeee daha sonrasinda Serdar Ortac var:)Bitmezzzzz Sibel'in olamayacak asklari...

Kendisine oyle asiktim,tv'de esmer kisa sacli bir kizla flortlestigini gorunce,ertesi gun gidip bende saclarimi kestirmistim:)Hatta neydi o sahne aldigi gece kulubu?.Orayi kapaticaktim,kirmizi gullerle falan,sadece bana soylesin diye:)Ay ne salakmisimmmmmmmm.....Hic izlemek kismet olmadi kendisini bu buyuk askima ragmen...Askim da koreldi zaten buralara gelince,gozden irak gonulden de irak oldu...

Erol Evgin'e de cok hayranmisim,ama ona abi gozu ile bakarmisim,halam diyor,Erol Abim cikti dermisim...

Platonik asklarim yok oldu,olabilecegim kadar "gercekci" bir kadin oldum,hani gittim komsu ogluna asik oldum,ya da ne biliim,hazirlikta gozleri masmavi birine vuruldum falan..

Taaaki ben bu adami gorunceye kadar...Ilk once Grey's Anatomy'de,kendisi olum doseginde idi.Ama oyle asikti ki olunce bile geldi askini ziyaret etti...Sonra Ps: I love you'da...Orda da tam rock'ci tarzi,tipik Irlandali bir sahisti...

Ama benim icin noktayi bu son filmde koydu kendisi..Daha cok gorundu de ondan herhalde..Cok cool bir adam yaw..Uzerinde rengi solmus,siyah bir t-sortle bile tashhhhhhhh gibi masallah...Hani gozleri parliyor,kisik kisik,kara kara.Hani o Uma'ya bakiyor ama sanki bana bakiyormus gibi geliyor:).Itfaiyeci formasi ayri guzel ustunde,hint geleneksel kiyafeti ayri..Kafasinda aptal bir bere ile bile coolluktan odun vermiyor asla,salak salak kossa da...Bakiniz su surata,masallah diyiniz...Allah sevdigine bagislasin...Yaradanin bos vaktine gelmis diyordu ya bi sarki eskiden,bu kismi bu adama tam uyuyor bence...

Neyse fazla gaza gelmiyeyim ben....Cok sevdim ben bu filmi,tam keyifle,kiz arkadaslarla izlenecek bir film...Romantizme inandiran bir film,hani acaba gercek hayatta da boyle olsa adamlar dedirten bir film..Ama nerde,ruya tabii.Bir musterimin dedigi gibi, sevgililerinin istedigi tarzda romantizm bir kulaktan giriyor,bir kulaktan cikiyor bircok erkek icin..Gercek degil onlar diyor..Sanki bilmiyorum ben,ama benim olmayacak seyleri hayal edebilme kabiliyetim var,vazgecemeyecegim 30 yasima gelsem de...

Sanirim Jeffrey benim 30'lu yaslar platonik askim,2olerde Serdar vardi,18lerde Selim,10'larda Yusuf ve K.emrah,13'lerde Ats ve C.

Velhasil,Jeffrey ile ben ancak ruyalarda bulusuruz...Dilerim sizin,baktiginizda gozunuzu,gonlunuzu,ruhunuzu acan bir askiniz vardir,en gerceginden.Hani oyle bir bakar ki,gozlerden ruhu gorur,en derinlerine kadar.....Yoksa da,guzele bakmak ayip degil ya?Sevap....Takilin bana,beraberce bakalim:)

Hepinize renkli bir hafta diliyorum....Hos kalin...Asik kalin...

No comments:

Post a Comment