14 March, 2008

Bu hafta da bitti,yupieeeeeeee!!!!!!!!!!!!!1

Bunu ne kadar icten soyledigimi bilemezsiniz..Ne hafta idi...Darladim,boguldum...Stresim boyumu acti..Iyilik yapayim dedim,yuzume bulastirdim gibi oldu...Bu kadar iyi olma dendi bana..Uzuldum..Ben,kendime davranilmasini istedigim gibi davranmaktan yoruldm,degismek istedim,beceremedim,bundan sonra da olucagini sanmiyorum boyle bir degismenin...Yasla birlikte duruldum belki,ama insanlara karsi davranisim,cogunu gorunce gozlerimin parlamasionlara ailemden biri gibi davranmam degismedi..Seviyorum cok ben insanlari...Ama cok da kiriliyorum bazen ki,kalbim dayanmiyor bazen...

Artik bugun oyle bir raddeye geldim ki,isyerinde,buz dolabinin ustne kuruldum agladim,daha cok aglamak,hickirmak istedim ama insanlar bana cok ilgi gosterdi,yapamadim...Sarildi sefim,sahip oldugum guzellikleri hatirlatti,bilmiyormuyum ben dedim...Biliyorum,kimisinden daha cok belki...

Boyle bir gun yasamaliydim belki,buyumeme buyume katmak icin...

Ama evime geldim,o stresle egzersz yaptim,boks yaptim,kedilerimin mirlamasini duydum,mutlu oldum..Candan Ercetin dinledim,rahatladim her notada..Sigara ictim,aralardan sonra...Cok sukur dedim,cok sukur..Bloglara baktim,onlar ayri bir pozitiflik katti,mailler aldim,sansliligimi tekrar hatirladim..Sibel dedim,kendi kendine arttiriyorsun sikintini,engel olmaya calis biraz buna..YAP,YAPABILIRSIN,NELER YAPMADIN KI...

Hersey cok guzel olucak,hayat herseye ragmen guzel...

Dilerim mutlu olursunuz bu hafta sonu..Dagitin biraz ne dersiniz..St Patrick's Day bu Pzt..Kutlamalar gecen Pazartesiden basladi...Herkes publarda...Irlandalilar her zamankinden daha coskulu olucak,bende onlara katilicam insanlah...Cosku gelsin icime birazcik...Senleneyim...

Kendinize iyi bakin,sevin,sevilin,sevisin...Negatiflikleri takmayin...Bor musterimin dedigi gibi,kimse hayatin kolay olucagini soylemedi ki...Iyiki ask var,kediler var,guzel muzikler var...Saglik var...Bu arada sizinle konusmak istedigim ayri bir konu var,yemekler var...Kalbinize iy bakin....Mutluluklar,dualar,sevgiler sizinle olsun.4 yaprakli yoncalar bulursunuz dilerim.Benim icin, iyiki varsiniz...

Fotograflar gecen yil,ocak ayi Bodrum'undan,paylasmismiydim..Paslaytiysam da,suya bakmak iyi gelir:)

No comments:

Post a Comment