01 March, 2008


Patates mucver...
Hosgeldin baharrrr..Daha guzel gelemezdin...Yepyeni bir aya daha guzel baslayamazdik..Cok tesekkur ederiz sana...Hep devamini dileriz,niceler icin...
Cumartesi aksami da olsa evdeyiz biz...Kimimiz toplanti oncesi son rutuslarini yapiyor,kimimiz de aksamdan kalmayiz.Iyilesmeye calisiyoruz...Kahveden; sarhosluk ertesi, mide bulantisi,bas agrisi,leylalik hali...Iki saat kadar bir zamanda insan simsiyah 4-5 adet filtre kahve icerse,gun icerisindekilerle 7 kahve olursa bu adet,biraz tuhaf olabiliyormus ertesi gunu...Bunu ogrendi kimimiz,ve kahveye,ete ara vermeye karar verdi...
Subat ayina guzel bir dostla paylasilan aksam yemegi ile veda ettik,ayin 29unda..Aslinda dun bir post atabilmeliydim,cunku 4 yilda bir geliyor bu gun,ozel bir gun.Bu gunde kadinlar,erkeklere evlenme teklifi ederlermis:)Bende bizim sefe ettim,ama ciddi degildim tabii...
Bunun disinda,baska havadisim yok sanirim,hersey yolunda..Minik kardesim ise basliycak,ona sevindim...Kuafore gittim,aynalarla baristim...
Size bu tarifi vermek isteyeli cok oldu ama ben kaybettim gazeteden sakladigim kagidi..O yuzden aklimda kalanlari yazicam,belki denemek istersiniz,gelistirerekten...Bu arada bu tarif, geleneksel Ingiliz kahvaltisinda bulunan,Hash Brown'a benziyor...Bir nevi patates koftesi...
malzemeler:
  • rendelenmis patates
  • sogan,kiyilmis
  • beyaz peynir, ufalanmis
  • dereotu ya da taze nane
  • biraz da un
Patatesleri rendeleyin,suyunu sIkIn...Beyaz peynir,un,dereotu,soganla birbirine yedirin...Kucuk parcaklar halinde ayirip,az yagda kizartin..Afiyet olsun...Tarif elime gecerse,guncellerim bu postu..Her zamanki gibi maksat,muhabbetti....
Iyi haftasonlari olsun...

No comments:

Post a Comment