07 May, 2008



kizimla tanisin istedim...


gecen hafta buyurdu kizim benim....annesinin ev sahibesi istememis,sonra arastirmislar,teyzesi bizi uygun gormus...hayir diyebilirmiyiz,diyemedik,pisman da degiliz...cok minik kendisi,6 haftalikken ayirmislar anacigindan...adi,lily...

adonis'i annesi saniyor,arada emmeye kalkiyor,emiyor kendi capinda,kiyamam..adonis de hic birsey demiyor cogu zaman,daralinca kaciyor ondan...

elvis,3 gun boyunca,hirladi kendisine,hic sevmedi....ama simdi,birbirlerini kovaliyorlar..bir yone o onu,donuste digeri onu,yakalamac oynuyorlar....


benim hayatimda minik capli,guzel degisiklikler oluyor....kalbim pir pir oluyor,mutlulugum gozlerimden okunuyor...oyle diyor insanlar,sagolsunlar...guzellesmisim de sanirim:)

sacima,boynuma,koluma,kulagima inciler takiyorum...getirse de bir dolu gozyasi korkmuyorum,zaten aglamayi da seviyorum...sevincten,uzuntuden fark etmez.....

havalar cok guzel...kirmizili ojeli ayaklar disarlarda artik.parmak arasi terlikler,firil firil elbiseler..ne guzelmis,elbiselerin ucusmasi,saclarin ruzgardan dagilmasi,gunesten mayismak....

bu hafta bizikletim bahcede,sabahlari otobusle gidiyorum,aksam uzeri yuruyorum,bahcelere bakina bakina...daliyorum,dusunuyorum,bundan daha fazla olabilir mi mutluluk diye.....

hepinize unutulmaz bir mayis ayi diliyorum,zira benim icin oyle basladi bile,guzel havalarla birlikte....iyi haftalar olsun....

No comments:

Post a Comment