16 May, 2008





makarna....makarna.........





Sevgili makarna.....


Sana bu satirlari yazarken,cok yogun duygular icerisindeyim....


Sen var ya sen,ahhhh sen....Ben sana artik ayvaliktan cikmis,karpuza donusen gobegimi borcluyum...


Sen var ya sen,ben seni her halinle,her seklinle,her renginle seviyorum.....Ne yapsam,sana yakisiyor...Ister et koyayim ustune,ister ton baligi,istersem sadece karman corman baharata bulayayim seni,bol mayonezle,yine harikasin sen benim icin.....


Spagetti olsan,incecik narin halinle,nasilda kivrilirsin kasigimda...Ne guzel ogretmisti babam degil mi???Caddebostan'daki Pizza Hut'da,beni ozel derse tasirken,basbasa yedigimiz yemeklerimizden birinde...."bak kizim kasiginin ustunde,catalina dolayacaksin,kiviraraktan....kirmadan yiyeceksin,agzin burnun kirlenmeden..."


Kelebek olsan,ayri zariflikle pir pir ettirirsin midemi...keyiften tabii...Burgu olsan,boncuk olsan ayri sirinsin....


Senin bu her farkli halin,seni "gosterme" meraki da yaratti bende biliyormusun?Seni boy boy,sekil sekil kavanozlara koyup,sana doya doya bakmak,arada nazlatmak istiyorum....Senin icin makarna kosesi yaptim mutfagimda....farkindasin degil mi....???Bloga da makarna blogu deseydim keske,cogunlukla senle dolu....Bir de cabucak pisiyorsun ya,cok idealsin,yemek pisirmedigim zamanlar icin...


Hele sen beni,dukkanimi acinca gor,ayri ayri raflarda gosterecegim seni,cesit cesit....Herkes hayran kalicak,ne salatalar,sicaklar,soguklar yapacagim seninle.....


Hatirlarmisin ,seni kucukken,en cok yogurtlu severdim ben,cuk cuk oterdin yogurda bulandikca,hala da otersin.....Yemek pisirmeye baslayinca,en cok seni pisirdim,hele de seni en cok bolonez yapmayi sevdim...En salcali,en baharatlisindan....Sen benim en ovundugum yemegim oldun,hep arkadaslarimla paylastigim,arkadaslarim icin pisirdigim.....


Sonra pisirdikce,sana herseyi katar oldum....Sadece peynir yetmez oldu....Bak bu aksam,barbunya ile pisirdim seni,hic aklina gelirmiydi,teyzemin taa gecen yil,verdigi barbunyalara eslik etmek...Salsa sosu,kapari taneleri,ince cekilmis taze otlar,pek yarasti sana...kaparinin eksiligi gider sana pek zaten...eeeee barbunyayi bile guzellestirdin ya ekstradan,bol dereotlu,daha ne diyeyeim ben sana...


Sen her halinle guzelsin,sana hersey yakisir...o yuzden sana en cok su,bu,o yarasir diyemiyecegim,seni hersey aciyor kanimca...


Ne diim,eksik olma hayatimdan,gobegi de takma sen,saka yaptim ben zaten..sebebi sen dgil,tembellik canim....operim,yesinler seni bu haftasonu bol bol.....


seni cok seven,sibelin.....:)

No comments:

Post a Comment