25 May, 2008


ordan,burdan,surdan......


*Ne yazicagimi,ne yapacagimi bilmedigim Pazarlardan birisi iste...Oldukca sakin,oldukca yagmurlu...Oldukca yagmur sonrasi gunesli.....Evdeyim,aval aval dolaniyorum...Bakiniyorum,ara ara okuyorum,maillerime bakiyorum,icinden ne guzel fotograflar cikiyor,seviniyorum...Eski dostlardan haber aliyorum,gunume ayri renk geliyor...

*Bugunlerde hep kek pisiresim var benim,fark etmisinizdir belki...Bugunde cok guzel bir kek pisirecektim ama icine katmak istedigim findik,ceviz vs'i yeterli bulmadim,calismiyorsam yarin insanlah..

*Cok guzel bir yol kesfettim,is donusu,artik ordan uruyorum,yakinda fotograflarini paylasacagim...

*Ayagim kasiniyor,bir yerlere gidesim var gunu birlik de olsa ama su aralar para biriktirmek adina,evde kalip kek pisirmeyi tercih ediyorum...

*olur olmadik insanlara uyuz oluyorum,ama sen onlardan farklisin bosver takma diyorum...

*o uyuz insanlarin yaninda cok da guzel insanlar var hayatimda,uyuzlarin sayesinde,iymetleri daha cok artiyor..uyuzlarin avantasi bu iste,uyuz olmayana daha bir deger katmak...

*4 hafta sonra 30 olucam,inanamiyorum ve o gunu iple cekiyorum...

*az once,12 sene oncesi geldi aklima,gozumun onunden gecti yasadiklarim,hic de degismemisim,fiziksel olarak bile pek degil..O yuzden yas sadece bir numara diyorum artik...Bu konuda aklima,boynumdaki kolyeden geldi,liseden mezun olurken almistim,Ciragan Saray'ndaki baloya giymek icin diktirdigim siyah elbiseme eslik etmesi icin....Zevkle takdigim takilarim,giyindigim stilim bile ayni....

*Sonra 3 yil onceki fotlari buldum,Leeds Castle'da..Ne kadar mutlu,taze,sirin duruyorum....Bir de ASIK....

*Yarin calismiyorsam,bardak almaya gitmek istiyorum,hepsini kirmisim.....nazarlar cikmis..Birsey kirilinca pek seviniyorum ben...

*Kardesime,yaslandikca daha cok baglaniyorum....gec dogan ikizim o benim...baksaniza ellerine,cilekli cilekli..usenmemis gondermis bana cilekleri seviyorum diye..Kardesimin elleri de hic degismedi.hala bembeyaz,hala yumusak,manikursuz bile olsa,manikurlu gibi...Bana kuzu diyor,peri diyor...Ben ona papatyam diyorum....

*Gecen pers.gunu benim kan verme gunumdu,veremedim,cunku o gun kanim yeterli degilmis...arada olabilirmis boyle,oneml birsey degilmis...4 ay sonrasinda bakicaz,o gun verebilicem mi diye..dilerim veririm,cunku ben kan verme gunumu iple cekiyorum...vermeyince kendimi haksizlik yapmisim gibi hissediyorum...

*yukarida gordugunuz kurabiyeler,gecen gunlerde yaptigim sandwic kurabiylerden kalanlar..Sabrim bitince onlari sandwic yapmaktan vazgecmis,yuvarlak yapivermisyim,yine ayni tatti...Tabaklarim nasil,yardim dukkanlarimdan birinden...ikinci el....koleksiyonuma bir parca daha ekledim bu hafta,£2.50'ye...babaannemin tabaklarina benziyor,ama koyu mavi....

*Super guc sahibi filmleri dizileri izleye izleye,bende onlardan olmak istiyorum..Hani Ironman'in kadin versiyorunu olsam,ya da onun asistani,filmdeki gibi..Ya da super kiz olsam,ucuversem,her ayagim kasindiginda....

*hepinize iyi bir hafta diliyorum,dua edin calismayayim yarin,kek yapayim size...resmi tatil burda,calismak sarmiyacak hic...(suraya cicek,cilek,gulucuk yapistirabilecegim bir program yok mu acaba yaw..hani hotmaildeki,imza kismi gibi..varsa,bilenler bilmeyene ogretebilirmi?hee bir de copy right nasil aliniyor arkadaslar...bende alayim,kiymetli blogum icin....)


No comments:

Post a Comment