26 June, 2008



kabugundan cikmaya calisan yengec....


kabuk icindeyim ay basindan beri neredeyse,calistim,calistim,yoruldum,uyudum,bulasiklarimutfak tezgahlarinda biraktim iki gun,sonra yikadim,yine sizdim...biktim,daraldim...vs...oyle gecti gunler,30 yas depreyonu yasadim 30a girmeden sanirim,sonra bir baktim cidden 30 olmusum,kabugumdan hafifce aralayayim kafami dedim,iyice gomulmeden icine...


30.yasim bir kez daha ne kadar sevildigimi kanitladi bana...ailem,keloshum,cok simarttilar beni..el yapimi hediyeler,dag cilegi recelleri,kitaplar ve ha sahip oldum olucam ama umudumu artik kaybettigim,uzunca sure benim olmaz dedigim fotograf makineme de kavustum..bereketli geldi yasim....sagolsun,sevenler,sevilenler....

bunun disinda,adonis bogaz infeksiyonu gecirdi,hayatimdaki en pahali infeksiyondu bu,cidden batti canimcimin vet.masrafi,cani sagolsun ballimin,baska bahara aliriz o koca cantalari..hala miyavlarken sesi cikmiyor:(

size cok guzel bir kek yaptim,ama tarif yazasim yok,o yuzden,hepmiz size sevgi dolu bakislarimizi gonderelim simdilik istedim...belki yarin aksam burda oluruz:)iyi cumalar...

No comments:

Post a Comment