26 July, 2008


Bol kalorili gunler....


Bugunlerde neler oluyor bana bilemiyorum,canim surekli yemek istiyor,halbuki sicak havalarin,tam tersine etki etmesi gerekmez mi?hani kimi insan,istahtan kesiliyor,goruyorum...Salata yiyor,bol su iciyorlar..Bu arada gecen gun gazetede bir haber okudum,cok su icmek de zararli imis cok,bir dolu insan vefat etmis,beyin bogulmus bir nevi,o yuzden..tabii gazetede bu cok bilimsel olarak aciklanmis,ama benim kapasitemi astigi icin ayni sekilde aktarmak,ben beyin bogulmasi diyorum,cunku beyin diger organlar gibi esneyemezmis,kafatasina carparmis falan...merak ediyorsaniz,Daily Mail'e bakin...


gecen gun TFC'ye gidince,depresen anilarim icin yine,bu sefer sekerpare ve helva aldim...cocukken en sevdigim tatli idi sekerpare,babama sorardim hep,getirebilir mi aksamdan diye...helvayi da,pidenin icinde,sandwic yaptigimiz gunlerin adina aldim,yarisini da arkadasimla paylastim...

sali sabahi aldigim kalori miktari,500 idi..cayla birlikte herkalde 500 kusurdur,zira yedigim bakewell tart'in kalorisi tek basina 500...icim bir tuhaf oldu paketin ustunde gorunce.daha gune baslamadan,iniverdi mideye 500 kalori..ondan sonra da sekerpare,helva,salata yanina bol kizarmis pide ile devam etti..ertesi gune,kahveli milkshakeler falan goturuldu..o yuzden kendimi havalanmak uzere bir balon gibi hissediyorum bu hafta..gecer,bu da gecer biliyorum...

bunun disinda,sag gozum seyiriyor bir haftadir,sag gozum sagligim,sol gozum varligim diyor sevgili dostun annesi..baska bir sevgili dost da gerginlik diyor..baska birisi internetten arastiriyor stres diyor,yorgunluk diyor...bak yine atiyor,ayyyyyyy sinir oluyorum..bir de kuruluk hissediyorum gozumde,hafiften agri sag tarafinda kafanin...

bu yetmezmis gibi,birseyler isiriyor ayaklarimin ustunu,farketmeden,bir bakmisim,sismisim,tatli tatli kasiniyorum...uyuz olurum kasinmaya...dusundukce de kasinasim geliyor...

cuma gunu kylie'nin konserine gidiyoruz,pek sevincliyiz,o2'da....pozitif enerjisinden ve tatliligindan faydalanacagiz kendisinin..

simdilik benden bu kadar,yarin calisiyorum,pzt arkadasima hediye almaya gitmem lazim....yine gelirim,operim...iyi haftalar olsun,yazamazsam..

not:saclarimi uzatmaya basliyorum yeniden..bu gazla kendime kocaman gwen tokalarindan aldim,topshop'da kimbilir kac para olan bu eski model tenekeciklerin 4unu bir pakette £1 alabiliyorsunuz,tabiiki primark'da(www.primark.co.uk)..kisa saclari toplamak icin birebir...

No comments:

Post a Comment