28 August, 2008


biskuvili supangle...


piyale'nin supanglesini alali cok uzun zaman olmustu..4u £1 du o zamanlar hatta...aramizda kalsin,mart ayinda kullanma suresi dolmus bile hatta..ama ozelligimdir,ben suresi gecse de yerim yogurdumu,yaparim supanglemi...ekmek bayatlamissa tost yaparim falan..kolay kolay atamam birseyi,cok uzulurum...bu arada ben genelde salata yaptigim malzemeyi de yikamam...biliyorum iyyyyyy diyorsunuz,diyin...aliskinim ben...tembelim...bir de ders verirler bana iyy diyenler,yok cok kansorojen,bir dolu ilac var ustlerinde falan filan diye...su gecirtiyor mu,su cok mu temiz????.....diye dusunuyorum....

niyetimde idi ne zamandir kendisini degerlendirmek,evdeki biskuvi koleksiyonuma da son vermek...hepsini karistirmak istedim,muzla,bol findik,ceviz,macademia ile....ilk planda,kucuk zarif,cam kaselere yapilacakti,goze hitap etsin diye daha cok..sonrasinda bakinca,benim bunun hepsini alicak,zarif,cam kasem yok dedim ve normal bir kaba koydum...her zamanki mozaik pasta seklinde,oluversin..ama aradaki fark benim biskuvilerin,blendir'dan gecmis olup,unlasmis olmasi idi...dolayisi ile planladigim gibi tutmadi bir birini,kat kat yapmis olsam da,alirken dagiliverdi....belki biraz daha beklesem daha saglam cikardi..ama ben sabirsizim da tembel oldugum kadar..

yulafli biskuvi,digestive biskuvi,bir kac adet kremali biskuviyi karistirdim...yaydim supanglemi alt kata once,sonra biskuvi,sonra bir dolu findik vs,sonra muz,iki adet,ince dogranmis..en ust kata yine supangle,ve suslemek icin yine findik...kanimca,tat uyumu super oldu..hem de enerji veren cinsinden....ama siz guzel sunayim diyorsaniz,bence,kaselerde yapiverin....



yine de fena durmuyor bence..yenilir,mutluluk verir...

bu aralar mumlu fotograflari cok seviyorum ben.....

meleklerin de sizinle oldugu bir haftasonu diliyorum....

No comments:

Post a Comment