08 September, 2008


growing old is inevitable,growing up is optional......


gectigimiz gunlerde kelosh'un dogum gununu kutladik...baslik yaziyordu gelen kartlardan birinde..uzerinde yasli bir teyzem sek sek oynuyor,bir elinde cantasi var,yan tarafinda da bankta oturan iki arkadasi..onlar da yasli....birinin bastonu var,digeri alkisliyor....yaslanmak kacinilmazdir,buyumek ise seceneginize baglidir...dogru demis,adi bilinmiyen kisi...iyi de demis....30lara geldigimiz,yeni hayat donemine girdigimiz bu yillarda,oldukca zevkli oluyor boyle seylerle karsilasmak kanimca...

keloshuma ben aycicegi aldim,kendisine gunesi hatirlattigi,en sevdigi cicek oldugu icin...icinden cekirdek cikmadi:)


ben de sek sek oynayan teyzem gibi olacagim 70ime de gelsem...eskiden derdim ki,30uma da gelsem sacimi iki adet orerim,yandan yandan..bu yaslarda oyle cok orulecek sacim yok,ama uzarsa,orecegim tabii ki...

sirinleri cok severdim,bir de seker kiz candy'i en cok....o yuzden,zevkle giyiyorum sirineli t-sortumu...bir de carebear'lim var,yesilli yesilli,yoncali...uzerinde i'm lucky yaziyor..bende katiliyorum ,sansliyim cunku,kalpten yana en cok...hee bir de en morundan,susam sokaklim da var....kurabiye canavarli:)

buyuyemiyorum bir turlu,kucuk seylere sevinip,kucuk seylere surat asiyorum hala...

kafamda yapicak seyler icin bir dolu liste hazirliyorum ama uygulamaya koyamiyorum..mesela,keloshu gaza getirdim her aksam bir sey yapalim diye..bak o simdi pilates yapiyor,bende koz koz oturuyorum...sicak sicak...cilekli mum kokusu burnumda..surekli cay kahve icesim var,biskuvi yemiyourm en azindan....he bir de salak salak film izleyesim var,battaniye alti..

isler de kesat...hala canlanmadi....sagligimiz yerinde..sonbahari seviyorum....benden bu kadar,sizlere iyi haftalar...

No comments:

Post a Comment