14 October, 2008



ivir,zivir....


insan yazman icin titrer mi??ben titredim bugun,kosarak geldim makinemin basina...genelde ben ya acliktan ya sigarasizliktan,ya sinirden titrerim halbuki..geldim de,bos geldim,baglanamadim nete,dedim herhalde kelosh kilit vurdu makineye bir daha beynini kafein yagmuruna tutmayayim diye....

hal boyle olunca bende sarildim kelebekli mavi defterime..yazdim yazmak istediklerimi,sonra dedim istersem geciririm bloggera.sacma gunumden sacma notlar aldim kisaca....

*bugun kendimi disari kitledim mesela..hayatimda ilk defa,anahtar unuttum...telefonumu evde unuttum...nasil kendimi hatirladim bilemiyorum....neyseki kelosh yurume mesafesinde calisiyor,gittim aldim anahtarlarini,toksa nasil kalicaktim disarda sabah ondan aksam 5 kusure kadar....guzelim cocuklari gorunce,5 kusur sene once red ettigim teklif geldi aklima....ne guzel olucaktim bende mini bir ogretmen,bol tatilli...neyse,o zamanin sartlari farkliydi,ona gore alindi kararlar...
ama hep hayran olacagim ben ogretmenlere,dunyadaki en guzel meslek bence,ozellikle okul oncesi ve ilk okul donemi..buyudukce fazla simariyor yeni nesil kanimca..buna dayanamazdim iste ben...

*evimiz wellington cennetine dondu son zamanlarda..anneme alicaktim,sonra ufakliklar da istedi,boynum kildan ince tabii hemen aldim bulabildigim en sirinlerini..yukardaki anacigimin..bir de ayni desenden bahce eldiveni aldim..icindekiler de pamuklarim,kirilmasinlar ve cirkin valizim duzgun dursun diye...

*elimdeki cizikler nerden geliyor bilemiyorum...yara bere icindeyim cocuklugumdaki gibi..cocukken de cok duserdim bisikletten-hos pek birsey degismedi bu konuda-

*bu aralar oyle bir tatil modundayim ki,ise giderken taki takiyorum koluma..takmamam lazim hem hijyen hem rahatlik acisindan ama kim takar,takidan baska...deri bilekligim de favorim,sarkiyor birde,girecek sandwic icine-saka saka-halacim kolye diye yapmisti,ben bileklige cevirdim...simdi kelohsa bu kalin deriden bulmak,ona da kucuk boncuklusundan yapmak lazim,kiskandi rock chick'cim....

*kendime fondoten aldim yillar sonra..kanimca en igrenc makyaj malzemesi ama daha fazla yuzumdeki lekelere bakmaya dayanamadim,igrenc de olsa gerekli dedim ve edindim....hos bayagi da hos gozuktum,canlandim....rimel de aldim,en sevdigim makyaj malzemesi...goya peneleope ya da eva gibi olucakti kirpiklerim ama olmadi...yalan bu reklamlar yalannnnn....

*uzun zamandir nerde bu kadin,sesini ozledim,hasret kaldim dedigim guzel DIDO'cum da cikti ortalara....pek sevincliyim..annem de sever yumusak sesini....alinicak albumu....

kendinize iyi bakin..sevgi ile kalinnnnnn...

No comments:

Post a Comment