13 October, 2008

neden???? isteeeeeeeeeeee.....


ben cocukken cok uyuz bir cocuktum aslinda,hatirliyorum biraz kendimi....en cok halalarimli zamanimi  hatirliyorum birde kardesimli zamanimi,hani buyuk abla olmadan daha,son iki ufaklik gelmeden.....herseyim vardi,cok sukur,bir de en buyuk,ilk yigen,torun olunca fazla simartildim ben sanirim,digerlerine nazaran....

herseyim olmasina ,her istedigimin hemen hemen aninda verilmesine ragmen cok cabuk sikilirdim ben,surat asardim..kaslari catik bir kizdim ben cocukken,babaannem deden gibi oldun derdi...

barbilerim vardi mesela,bir de surekli uyuyan bebegim..uzerine battaniye ormustum,ama kesmeyi baskasi yapmisti..sonra barbilerime puskullu,kizildereli tarzi,hani o zamanlar cok moda idi-,biz giymezdik cunku babam izin vermezdi- etekler elbiseler dikerdim..benim barbim zenci idi,esmer  esmer amcam bana en benzeyen onu buldmus alamanyalarda,kardesimin ki de sapsarisin,kendisi gibi..-o zamanlar nedense orjinal sarisindi-

velhasil ,biz canimcimla oynardik,ben hemen sikilirdim,baska birsey yapmak isterdim...hep etrafimda bir dolu insan olsun isterdim....halamlarin arkadaslari olsun mesela,ben onlarin yaninda oturiim,onlari dinliim..ya da babannemin arkadaslari gelsin o asortik kahve takimlarinda kahve yapayim onlara isterdim..evciligin gercegi idi bu kanimca

o zamanlar kucuk emraha asiktim ben..erol evgine olan hayranligimi kucuk emrah almis,nasil alabildiyse artik...cocukluk.......hos halamin dedigine gore erol evgini ben abi olarak severmisim,ama kucuk emrah sanirim benim ilk askimdi:( bir de salak salak aglardim o filmlerde o "ben acilarrrrr cocuguyum " dedikce...hatta kendisine gul verirken fotografim vardir gazinoda...he he..gazino gunlerini gordum ben...gelsin ibolar,gitsin bulent ersoy'lar....buyudukce bunlar,sezen'e donustu tabii,acik havalarda,ya da pamukbank'in hediye ettigi bale gosterilerine....eyy gidi pamukbank ,ben resimli kredi kartimi ozluyorum arada....hani dusunmeden harcadigim gunler,babamin paralarini....(ne sabir varmis adamda)

nerden nereye sicrayacak konu..aslinda demek istedigim,buyudum cok degismedim aslinda...cok cabuk SIKILIYORUM halen...hep birseyler yapmak,bir yerde olmak istiyorum..birileri gelsin istiyorum-ki bunda da daraliyorum hemencek-listeme hep birseyler ekleniyor,yeni kararlar....ama hangisini yapiyorum,simdilik herseyi tr donusune ertelemis bulunmaktayim,,son iki haftadir belirsizim cok..hani adam gibi kafami birseye toparlayip da yapasim yok..ben simdiden tr'deyim zaten,annemin sofrasinda....

neler var planda mesela....

  • iki senedir bir adet dikis makinem var benim,catida duruyor...bobini yokmus,keloshun teyzesi vermisti....bobin nedir,nerden alinir bilemiyorum,bulsam nereye takicagimi da zaten...ama bulacagim bir cozum ve hep aklimda olan patchwork olayina girecegim...once yastik sonra yatak ortusu yapacagim,gelecekteki yigenime....
  • sonra,etamin tablolar aklimda....
  • arapca kitabim bana bakiyor biraz pratik yapayim diye planda varda bir Misir gezisi...
  • yoga-pilates dvd'leri bana bakiyor....
  • bir de yuzmeye gidecegim,bayanlar aksaminda haftada bir kez,eksisi kadar cok olmasa da...
  • kendimi cok salmis durumdayim u aralar,hic hos degil..sonbahar yapralari arasinda yapilan yuruyus de yetmiyor artik...
bunlari yapmayi planliyorum,uygulamaya gelince kicimi kaldiramiyorum....salak salak, kitap sayfalarina ya da sessizce atlayan tv'ye bakiyorum,bosh bosh....

iste boyle son modlar,istanbul oncesi....bakalim oraya gidince  nasil olacagim,,herhalde hergun ucuyor bir sekilde olurum,agzim kulaklarimda....

neyse bari,ben gidip su kitabimi bitireyim,tam yarisindaydim....

valizimi topladim,coktan,aklima geldikce ekleme yapiyorum,kocaman sekilsiz,cirkin valizime..neyi nasil koysam da sekillense acaba...sigar mi o kadar sey icine,umarim yine agirlik parasi odemem...

iyi haftalar olsun...

No comments:

Post a Comment