09 November, 2008

bon jour mon amour......

diyesim geldi nedense,reklamdan esinlenerek,hani su guzellik malzemesi var ya.....

gitmeden once yapilan planlardan birisi idi,kiz kulesine cikmak...hani karsisinda cok yuruduk zamaninda balik ekmekler yedik bir zamanlar etrafinda....ille de cikilmali idi bu sefer...

29 ekim gunu idi,havai fisek gosterisi oncesi..aldik biletlerimizi 5 liraya,atladik tekneye,sanki masal diyarina yanastik,gunes batarken....erken kapatiyordu o gun,ici de sarap mahzeni gibiydi...kanimca,cok romantikti,asik kayniyordu zaten....

simdiye kadar da gordugum en guzel gun batimi idi....

hepinize iyi bir hafta diliyorum,mutlu suprizlerle dolu....

merak ediyorum,insanlar uzun tirnagi nasil kullaniyorlar ya....ben sinir oluyoru,tembellikten,kaza ile uzatmisim da alisik oldugum boyunu asmisim..sevmedim hic..kizdim kendime..iyyyyy..oghhhhh...

No comments:

Post a Comment