16 November, 2008


ihtiyacta olan cocuklar icin...


gectigimiz cuma,children in need gunu idi..ihtiyacta olan cocuklar icin yardim kampanyasi..kelosh'un okulu da katildi tabiiki,herkes evinde birseyler getirmeli,bir nevi katkida bulunmak icin,el emeklerini velilere satmaliydilar..cilgin ogretmenler,maskeli balo halinde degisik degisik giyindiler,kimi Batman oldu,kimi kowboy,kimi peri....hem kendileri eglendiler hem de cocuklar...ve iyi bir amac icinde £300 topladilar...

bende bir nevi kelosh'un sinifinin uyesi sayilirim,hani anahtarimi unutur gider rahatsiz ederim ya arada,ya da kanserle savasmak icin hep beraber kosariz ,ondan dolayi....

ben o gun icin,kurabiye,kek ve de bu yukarda gordugunuz minikleri yaptim...cok basit,belki dedim annesi ile birebir zaman gecirmek isteyen minik bayanlar vardir,onlar icin olsun bu tarif..olcu falan vermeme bile gerek yok,zaten ben tarife neredeyse hic uymadim,kurutulmus meyveyi oyle cikulatali pek tercih etmedigimden..tarif benim Cookie Book'umdandi...icinde,susamdan,uzume,bademe bir dolu sey var...ve de beyaz cikulataya banilmis..benim asil amacim kolay birsey yapmak ve de minik muffin kaplarimi kullanmakti...

bende 200 g cikulatayi benmari usulu erittim,sadece findik ve cevizleri kattim icine,sonra da muffin kaplarina dagittirdim..kelosh ve figen'e..valla ikisi de sikayetciydi aslinda,biri hala hasta oldugundan,digeri de misafir oldugundan...canim kiyamam,nazlansalar da seslerini cikarmadan yaptilar,benim patronluk taslamama da biraz gicik oldular sanirim....

boyle iste,pratik bir sekerleme oldu bu da....

bu arada fotograflarin ustune tiklayinca buyuyormus,yeni kesfettim...blogda zaten sanki bulanik gozukuyorlar,buyuyunce daha net...daha kesfedicegim cok sey var ama sabrim yok,sabir olmadigindan baslama da yok..ama onerilere acigim,fotograf icin,canonu iyice kullanmak icin bir klavuz verirseniz bana sanirim daha kolayca ogrenirim....mesela,blogda yayinlamak icin fotograflar nasil buyuk koyulur,burda yayinladiklarim bloggerdaki en buyuk sekil...bilemiyorum,bir dolu soru iste,arada kafami kurcalayan....

yarim gun calismis olmanin verdigi rahatlikla,iyice yayildim ben bugun yine,bir dahaki haftasonunu iple cekiyorum acikcasi daha simdiden....

hepinize tatli bir hafta diliyorum....

ben gidip yuzumdeki yesil maskeden kurtuluyorum...

No comments:

Post a Comment