20 November, 2008

live your life eeeeeeEEEEE.....

bugunlerdeki dilimizdeki sarki,rianna'nin dueti biriyle..adini bilmem,zaten viz gelir riannanin yanindakiler..dunyanin en guzel adami ile duet etsin ben onu gorurum,duyarim,zaten onun sesi daha cok cikiyor cocuktan..bir de tas gibi masallah,saclar kisaldiktan sonra,hem goze hem kulaga ziyafet ....

cok yorgunum ben yaa...

annem gibi olmak istiyorum,elisi yapmak.patchwork yapmak halam gibi...bahcede olmak,yazliktaki gibi bahceden birseyler toplamak,uzun yuruyuslere gitmek istiyorum..annem yazliginda bambaska bir insan sanki..oyle mutlu ki,cicekleriyle bir konusmalar,onlari bir nazlatmalar gorseniz..bir de herkes birbirine yetistirdiklerini veriyor,uzumler,lahanalar,domatesler,biberler,maydanozlar vs..bir de mini aci biberler...oyle guzeldiler ki,birsen teyzenin saksisindan..kaybettik ama biz onlari sonra,diger sebzeler icinde yok oldular...

sehir beni bayiyor artik..ya da sehir ortasinda issiz bir evim olsa mumkun mudur acaba...

birde piyangodan para ciksin istiyorum...hos oynamiyorum ki,cikmiyor biliyorum cunku..cok param olsun,bende cok vereyim..hem calismama gerek kalmaz,hem yardimlarla ugrasirim,belki bir yardim fonu da ben acarim....sonra gezerim bol bol,evlat edinirim,o zaman verirler kesin...

isler cok kotu,cok sakin,sokaklar bile bos sanki...

bir de bu aralar ben cok sigara iciyorum....

yarin keloshun teyzesini ziyarete gidecegiz,uzun sure sonra...cenaze sonrasi kiymet bilme,barisma,yeniden kaynasma donemi....insan olurken bile iyi seylere sebep olabiliyormus....kendisine dogum gunu hediyesi kedi aliyoruz...yarin fotografini cekebilirsem gosteririm..sahibesi bir gece daha onunla olmak istedi...cok guzelmis kendisi,adi da dylan olcakmis....olsun bakalim...

son olarak benim 6 aylik,zilli kizim yaniyor,ateslerde...daha bebeklikten yeni cikti sayilir,sex istiyor yaa..valla ben ogluslarimdan gormedim oyle birsey,bizim kiz azgin cikti...kiyamam ben yaa,daha cok minik...yeni yilda kisirlastirilmali,hos o zaman da istermis ama o kadar cok olmazmis....dun aksamdan beri daha sakince kendisi...ama elvis'e gercekten asik galiba,pesinden ayrilmiyor,yan yana uyuyorlar falan...kediler arasi aska ilk kez sahit oluyorum ben bu arada....

unutmadan dun hayatimda gordugum en uyuz musteri ile karsilastim...takim elbise ustine kurkumsu bir kaban giymis,kendini p.diddy saniyor sanki.yaninda da gencecik bir kiz,dekolteli..aksamdan kalmislar sanirim sabahin 7:30 da kapimda,zamanindan once acmami bekliyorlsr..ilk ismarladiklari sey milkshake..ve adami gorseniz,-baska bir kelime bulamiyorum,ozur dilerim-o kadar yavsak ki..salak salak espiriler,komiklikler,taklitler,hintlilerin aksaniyla,kamburlarla dalga gecmeler..o kadar igrendim ki..zaten soyle,yanindaki kadini etkilemek icin,salakca komikik yapmaya calisan erkek cinsine sinir olurum ben... zavalli kiz,gercekten mi guluyordu,yoksa kiciyla mi bilemiyorum..velhasil beni sinir etti o adam,kendi dukkanim olsaydi ben ona neler derdim de,ama iste benim degil,kovsam adami ben suclanirim..sabahin korunde benim herzamanki musterilerimi rahatsiz etmek neydi gorurdu..ben oyle insanlara gicik olmam,kolay kaynasirim ama cidden bu ayri bir cinsti...

anlatmadan edemedim....

kendinize iyi bakin...iyi haftasonlari dilerim yazamazsam....

No comments:

Post a Comment