22 December, 2008

bakiniz,ben agacin ustunde bale yapiyorum....he he he...

bale sevdasi icinde kalmis bir hatun olaraktan,bende kendimi boyle figuranlarla avutuyorum iste...hani gecenlerde bir fotograf koymustum ya,ben aynanin onunde,kollar aynen bu sekil...arada donerim falan 360 derece....yamularaktan....herkes hala guler benim bu salak hareketlerime...30 yasinda oldun kizim edepli ol biraz...babaannem istememis benim balerim olmami zira,bacaklar cok aciliyor diye...halbuki tam da balerin tipindeyimdir,minyon...hani gobekli balerin...hos o tutu da kapatir gobegimi ne olcak,maksat esneklik...cok seyde gerekli zaten esneklik degil mi...karakterde,is hayatinda,evlenince falan....


biz bu sene pek sade dosedik evimizi...camlarda isiklarimiz yok..agaci bile daha gecen pz.indirdik catidan..kimine gore 12  gun once suslenmeli ve noelin 12 gun sonrasinda  hemen indirilmeliymis....sans getirmesi icin..gerci bir dolu restoran kasimdan once basladi suslemeye,ya da bir dolu ev,onlar sanssiz mi olcak,allah korusun....biz de onlari ornek alaraktan,gec suslendik bu yil....kirmizilar ve altin renkleri hakim yine bu sene....bir de duvara kartlardan kolye astik....

bugun itibari ile artik hediye alisverisim bitmistir...hatta canim arkadasim ilk hediyelerimizi vermistir..inatciyim,noele kadar acmayacagim bu sene..gecen sene kac gun oncesinden actik,paketlemedik bile...soyle heyecanla bekledigimiz kucuk suprizlerimiz olsun istiyorum...hani acinca aaaaaaa diyelim...

yeni yil geliyor,iple cekiyorum aslinda cogu zaman,ama birkac gun sonrasinda,ay hadi bitse de gecse oluyorum..hani su ivir zivir ortadan kalksin,ben kis temizligi yapayim tekrardan istiyorum...ne fenayim di mi....sefil suratsiz gibi algilanabilirim boyle yazinca ama degilim,hani bazen sabirsizliktan,zamanin su gibi akmasini istiyorum,nasil olucak,olmus olucak diye gormek icin.....

bugun cilekli cider ictim,oneils'da biricik arkadasimla...kimi insanlarin varligi bile huzur verici...sanki aileden biri benim icin...sansliyim bu konuda,surda sayili bir kac arkadasim var ama degerleri anlatilamaz su memlekette....

yeni yil kararim,para biriktirmek.....niye boyle kararlar aliyorum ki,asla yapamiyacagimi bildigim,hani sigarayi birakmak gibi...gobegimden kurtulmak gibi....ya da tekrar koleje kayit olmak gibi...bir dolu kararim vardi,turkiye oncesi,su an oyle bir moddayim,kasamiyacagim hic...(bu kelimeye de gicigimdir cok ama arada kullanasim geliyor) hersey rahat rahat,huzurlu huzurlu yasanirken,rahat kicima mi batiyor da kendimi zorliycam maddi manevi...hazir degilim,o kadar iste...cok istersem yaparim,bunu da biliyorum....

belki patchwork yapmaya baslarim halam gibi ilerdeki koy evim icin...gecen gun pazardan iki boyda bobin aldim,nereye takacagimi bile bilemiyorum,teyzosh gelsin de gostersin bari,indireyim dikis makinemi catidan....

bu arada samdanlariniza,ta da mumlarinizi nerde yakiyorsaniz lavanta esansi surerseniz pamukla,mumun sicakligi ile enfes kokular yayiliyor ortaliga..hatta ampullere bile surebilirsiniz....

cok konustum,kacarim ben...

2 comments:

  1. cok fenasin evet :) busene ben de yeniyil geciversin diyorum ara ara! cünkü yeni ajandayi kullanima acmak istiyorum artik :))

    ve süslemelerin harika olmus, hepsi özenle secilmis, simdiden mutlu noeller ozaman :)

    ReplyDelete
  2. bende 4 gozle bekliyorum yeni ajandama ozel gunleri yazmayi...xx

    ReplyDelete