07 December, 2008

iyi olalim....

uzunca yazmayinca cileksuyunda,sinir bozuklugu var demek sibella'da.uzaga gitmediyse...pozitif enerjiye inaniyorum ya,olmayinca,negatif enerji yaymiyayim diye yazasim gelmiyor.....

bu arada denemis oldugum guzelce bir corbam var paylasacagim,muhtemelen sali gunu....modumuz ehhh,cok sukur..hani ne guzel madmavi  bulutlara cikiyorum arada,sonra birilerinin cani sikiliyor,ucu bana dokunuyor,pirtttttt yere cakiliveriyorum ne fena di mi...halbuki ne kasican,yayil,dusunme cok...hep diyorum ama yapamiyorum....

olasiliksiz'i okudum bir solukta..bakin bu sefer nerenin altini cizmisim:

budistlere gore hersey gecicidir,buddha dunyadaki butun acilarin kaynaginin insanlarin maddelere ve fikirlere bagliligindan kaynaklandigini ve akan, degisen ve hareket eden evreni kabul etmedikleri icin boyle oldugunu dusunmustu.....

yilbasi alisverisine basladim....neredeyse bitirdim hatta,sadece kartlar kaldi...bir de kelosh'un ki aslinda,zaten en zoru onun hediyesi....

bir de kirmizi nintendo ds'im en favori aletim cuma gununden beri..zira musterilerimden birisi beynimi pek kullanmadigimi soyledi yaptigim iste...dogru bir analiz aslinda,daha cok cene,el ve ayak kullandigimiz icin,beyin pek islemiyor..hele ki matematigi hic iyi olmamis bir insan icin pratik yapmamak,iyice cokertiyormus beyni,bunu anladim...yaptigim testler de bunu dogruladi,sonuclar oldukca dusuk simdilik,ne kadar pratik yaparsam,o kadar yukselir zamanla diyor The big brain academy oyunu..umit ediyoruz,buyuyecek beynimiz....

bir de serce parmagima yuzuk takmayi seviyorum cok, son zamanlarda..seneler once deselerdi,asla derdim,insan ne kadar da degisiyor zamanla....hormanlarin bile etkisi farkli oluyor,farkli carpiyor her ay sanki....

dylen'imiz da cok iyi,poposu bile islak mendille siliniyor minigimin..cok buyumemis...ayin 26sindan sonra son hallerini gosericem,sozum soz...

kendinize iyi bakin,iyi bayramlar,iyi tatiller diliyorum...xXx





No comments:

Post a Comment