23 January, 2009


bu guzel pogacalarin tarifi mailime geldi,yukarda gordugunuz adresten...daha oncesinde bir arkadasim cok guzel bir pogaca yaptigindan bahsetmisti,sonra da bu maili alinca artik bu bir isaret dedim ve bende yaptim...sadesini...annemin evi pastane karsisi oldugundan,biraz asagisinda iki enfes pastane oldugundan,pek alisigizdir pogaca yemege cokca,ben en cok acma severim,zeytinli,sade,ya da pogaca bu tarifteki gibi....yanina bolca zeytin yedim,sabah ise giderken buyuk keyif oldu,ya da isten gelince yorgunluk cayimin yanina....ben salaklik ettim,kapakli tencerede sakladim,o yuzden biraz cabuk bayatladilar....ablama tavsiye ettim,o da yapti,pek begendiler ailecek....

diyecegim,hafta sonu icin guzel bir renk katmak isterseniz kahvaltiniza,tavsiye ederim....

afiyet olsun,keyifli haftasonlari....


No comments:

Post a Comment