26 January, 2009

zeytinyagli havuc,Sofra Dergisinden....

karnimda sicak su torbam,bacaklarimin altinda buz torbalari battaniye altina uzanmis vaziyetteyim...nasil yaptim da bu kadar gerdim bacak kaslarimi bilemiyorum...aniden oldu...dun sinemaya gittik,gayet mutlu,huzurlu ve keyifli bir sekilde,esofmanlar icinde....My bloody Valentine'i izliycez,3D'de....O2 cinemasinda....komik gozluklerimizi taktik,bicaklar,kursunlar uzerimize geliyormus gibi hissettik,pek heyecanliydi,ilk 3D film tecrubemizdi....parcalanan organlar,fiskiran kanlar falan...ben boyle filmleri pek sevmedigimden kendimi fazla kastim sanirim,ciktigimizda zor yuruyordum....oyle ki yari yolu taksi ile gelmek zorunda kaldik.....arkadasim doktora,hastaneye git diyor,ufacik sey icin rahatsiz edilir mi o kadar yogun insanlar...genelde egzersiz yapinca uzun zaman sonrasinda yasadigim bir agridir bu ama bu kadar yogun olmadi hic...kendimi felc gecirmis gibi hissediyorum,gercekten cok kotu yuruyusum falan....allahtan bos gunum bugun ve yarin,ama dilerim bugun gecsin cunku yapmam gerekeken onemli isler var.....

yemek tarifi vermeden kotu konulardan bahsetmis oldum ama,hayatin bu yonu de var degil mi.....

eger ki,benim gibi zeytinyagli pirasanin icindeki havucun ve pirinclerin sizin icin ayri bir yeri ve lezzeti varsa bu yemegi de cok seviceksiniz....dayanamadim,yaptim,biraz fazladan pirinc ve bolca limon suyu ile.....sofra,kasim 2008'den....

malzemeler:

  • 4 adet orta boy havuc
  • 1 cay bardagi su
  • 1 adet halka dogranmis sogan
  • 2 corba kasigi zeytinyagi
  • 1 adet kup dogranmis domates
  • 2 corba kasigi pirinc
  • 1 cay kasigi toz seker,tuz.....
  • uzerine serpmek icin maydanoz
yapilisi:

havuclari halka halka dograyin,tencereye alin...uzerine suyu ekleyip 5 dk kisik ateste pisirin...sogani,zeytinyagi,domates ve pirinci katin....toz seker ve tuz serpin...havuc yumusayana kadar pisirin...uzerine bolca maydanoz serpin cok yakisiyor...

simdi hatirladim,ben domates kullanmadim. bolca limonsuyu koydum....

afiyet olsun,iyi haftalar...

No comments:

Post a Comment