08 February, 2009


welcome to my world......


......evin los hali bana cok huzur veriyor nedense....bu sakinlik...darmandagan olmus yastiklar...kitapliktaki boyu boyuna uymayan kitaplar...koltuk ustunde,holde,pofuduk minderde yayilan kediciklerim....banyodan gelen su sesi....bendeniz koltuga kucucuk boyumla yayilmis,diz ustumde bilgisayarim....pazar aksamina yakisan bir aksam yasamaktayim....bir de kasinmsam cok sevinicem...sanirim camasir suyundan bu kasinti...temizlik kankam benim camasir suyum..yerini hicbirsey alamaz.....

.......bu hafta sonunu ne kadar iple cektigimi soylemisti degil mi??o pazartesi'den sonra,ancak bu kadar kiymetli olabilirdi bu 4 gun....cok sukur ki o pazartesi gunu odullendirildim...cifte odendim,pek sevindim,duygulandim....ilk once plan,parayi iki tatil icin kenara koymakti...sonra ablam ve keloshum dedi ki,cok hak ettin sen o parayi,kendini odullendir...bende oyle yaptim,ne zamandir sayikladigim,bir turlu bana sahip olma sirasi gelmeyen wellingtonlarimi aliverdim....sade,siyah,ise giderken,daha cok siyah gardrobuma uysun diye...hem bana hem kelosh'a...ne de olsa o gun o kadar geldi yardim etti....

cmt gunu,vitamin almaya gittim demir eksikligim icin,gorseniz pek renkliydim...yesil ojeler,mavi botlar,mor  dizlikler..yesilli morlu elbisem,gri coraplarim,ki motifleri artik yamuk durmuyor bir bacagimda:)gri berem,pon ponlu ponponlu....bir de dovme yaptirdim sirtima,yesilli yesilli:0)

.....eve geldim,kanimla ilgili bir mektup aldim,dr'a gitmem soyleniyor,bir de kendisine vermem icin test sonuclari kapatilmis icine...1 sene boyunca kan veremiyicekmisim:( uzuldum gercekten cunku,o kadar kendime iyibakarim ben,saglikli yerim...kan vermek icin de kendimi sorumlu hissediyorum artik o kadar ihtiyaci olan insan varken ve saglikli olup da yrm kilodan az kani esirgiyen insan varken...

bugunde teyzeye gittik,canim benim...dokuluyor saclari....alisverisini yaptik gitmeden,guzelce yemek yedi bizimle.sabahtan bende pirasali patates corbasi yapmistim(bakiniz eski fotograflar ne kadar garibanmis,bende pek beceriksizmisim),hafta ici idare etmesi icin...yarisini dondurur artik,yarisini yemege baslar bu aksam...pek acikiyor...dylen'cim da cok seker,buyumus kalp burunlum...

baska bir havadis yok sanirim...iki gun icerisinde,uyuz NEXT'in gelmesini bekleyecegim,su kirik aynayi geri almalari icin,dr civanimi arayacagim,botlarimi bekleyecegim gozlerim yollarda bir de denemek istedigim iki adet bol kalorili,yaramaz tarifi deneyecegim,insanlah...

yine gelecegim diyerek,keyifli bir hafta diliyorum,londra yine karmancorman bir hafta bekliyormus:)

2 comments:

  1. sibosum, i love your blog ödülü diye bir mim cikmis! senden cok kim hakeder ki! :)

    ReplyDelete
  2. canim benim cok mutluoldum cokkkk tesekkurler....

    ReplyDelete