03 May, 2009

Pink'in konserini anlatmam gerek.....!!!!!


tahmin ettigim uzere muhtesemdi konser....gorsel solendi...o kadar minik ki...zayif ki...ben de hep derdim,ne guzel bu hatunun kivrimlari var diye..yokmus ayol...bir gr yag yok..vucut demirden sanki,kas.ama belki hep derler ya turnede kilo veriyoruz diye,belki de vermistir onca zamanda...incecik kollar...saclar enfes....hele o topuklar..nasil bir yerden bir yere kostu,atladi zipladi onlarla bilemiyorum...

bu arada,oldukca yakindik ya,o yuzden inceleyebildim kendisini..kostumler oldukca sexy...korografi harika,simler mi dokulmedi kafalarimiza,akrobatik hareketler mi yapilmadi hem kendisi,hem danscilari tarafindan....jokerden balonlar mi sisirilmedi.....hersey harika idi kisaca....

gelelim seyircilere...dedim ya onlerdeydik diye,onlari da inceledim ben,kirk saat cikmasini,tesrif etmesini beklerken Pink'in...izleyicilerin % 85'i kadin,kadinlarin %70'i ise lezbiyen.... ..sanirsiniz gay pride day'deyiz,Brighton'da... sayili erkek var,onlarin da cogu gay....bunu anlatmamin sebebi,anladim ki,Pink de bir gay idolu olmali...genelde madonna,kylie derler ya ondan....

onumuzdeki mini kadinlardan  biri kavga cikardi hemen...inanamadim terbiyesizligine gercekten...herkes ayakta duruyor,gormeye  calisiyor,sanki bu gorememenin,kisaliginin acisini yan taraftaki kizlardan cikartiyor.sisman kizlar var yaninda,biri dedi ki 4 ayaklik boyun varsa bizim sucumuz ne??keske kisa kadin da soyleseydi siz iki sisman yan yana 4 kisilik yer kapliyorsunuz diye.....(ben kisayim 1.49,5 falan,dusunun o benden kisa) tamam bakinca o da hakli,cunku kizlar sonradan gelip,diger arkadaslarina katilmak icin,atladilar garibimin onune o da sinirlendi tabii...ama bu,kizlardan birinin sacini cekmesini cirkin ve basit konusup,guzelim konser atmosferini golgelemesini gerektirmezdi bence..(bende hic dayanamam boyle hareketlere,sesimi yukseltip de kendimi savunmam bile) velhasil sonradan o kizlarla hafiften kaynasinca,keloshun kibarligi sayesinde,ben en kenara,tam Pink'in gozunun onune gecebildim..hatta kelosh'la dalga geciyorum,bana bakti,ayyy yok o bana bakti diye falan....;)

bunun disinda guvenlik gorevlileriyle karsilikli olunca,belese sularimizi hic eksik etmediler sagolsunlar....

cikista tuvalet sonuna kadar dolu olunca,soylememe gerek yok tabii ki,kadinlar tuvaleti....erkeklerden cikan 2 erkek, kizlar dedi,bakin kimse yok burda, buraya girin isterseniz...kizlar atladi hic cekinmeden tabii ki...bu kizlarin hayatini kurtaran yakisikli adamlar da gaydi,canimlar yaa...nasil da dusunurler...

otobusler enfes cabuklukta calisti donuste sagolsun O2'cular....


boyle bitiverdi bir konser daha...dusunuyorum Pink kendi hayatini yansitmasaydi sarkilarina,bu kadar basarili olabilirmiydi acaba..onceki aksam VH1 kanalinda izledim de programlarindan birini,hayat;iyi dostlarla,guzel bir sise sarapla ve kurtarilmis sevimli kopeklerle yeterince guzeldir diyor....boyle bir insan basarisiz olabilir mi....isini icten,kalpten yapan hic kimsenin basarisiz olacagini,sartlar ne olmus olursa olsun dusunmuyorum acikcasi....

boyle iste cok konustum,ama size anlatmayi iple cekiyordum acikcasi...

mutlu bir hafta diliyorum....sevgiyle...

2 comments:

  1. ne güzel eğlenmişsin balım, böyle ortamlarda boyun kısa olması biliyorum çok zor oluyor, hele düşüncesine takılınca iyice afakanlar basar beni :) ama sanırım pink konserinde herhangi bir düşünceye takılı kalamazsın :)

    ReplyDelete
  2. kalamdim tabii ben o guzellige bakarken..bir de boyuma sukrettim rahsan valla,benden kisalari var diy..zaten ben kendimi oyle kisa bulmam,insanlar hatirlatmasa:)

    ReplyDelete