18 August, 2009

mind that child!!!!!






Pazar gunu cok gicik bir gunumuzde idik...kelosh bana,ben ona gicik..arada oluyoruz biz boyle,cocuklar gibi...ben zaten cok yaramaz bir moddayim...birseyleri kirasim,yere atasim,ayaklarimi ulu orta yayasim var ,hani annemin gozunun icine baka baka....sonra da hic birsey olmamis gibi gulesim,isin icinden cikasim var....



bu fotograflarda o modumdan...kelosh, sakin su fiskirtma dedi bana,yoksa kamerani yere atarim...iyi dedim at, bende kendimi dondurma arabasinin onune atarim o zaman...yok dedi sen zahmet etme,ben iterim seni:)

sonunda ben suyumu fiskirttim koskaca restoranda,yol ortasinda...

kameram da saglam,dondurma arabasi da:)

teyzem, icindeki cocugu kaybetme diye ogutlemisti bir kac sene once,sakinlestigimi gorunce...ben de arada cikartiyorum cocugumu disari,fazla bastirilirsa sonuclari daha yaramaz olmasin diye:)

yaramazlik yapin arada olmaz mi?31 yasinda yaramaz olmak daha da keyifli sanki...ben cocgum olunca daha da yaramaz olurum kesin,onun yaramazliklarina ortak:)

4 comments:

  1. cidden cok simarmisin aaaa cok ayip:)
    guzel bir gun gecirmise benziyosun ...
    hergunun boyle guzel olsun...

    ReplyDelete
  2. :))) bu postu okuyunca okul zamanı geldi aklıma haha :))))
    teyzeciin çokça haklı içindeki çocuğu kilit altına almamak lazım :))
    ps. kel sırılsıklam oldu galibaa :)))
    ikinizide kocaman öperim ve sarılırım
    nesli

    ReplyDelete
  3. hic gicik görünmüyorsun, aksine cok sirin görünüyorsun! ve artik mimlisin, seni mimledim cünkü :)

    ReplyDelete
  4. SBN'cum bu simariklik birsey degil gostermediklerim disinda...simarik benim ikinci adim,selamaetli halam cok seoylerdi beni severken:) hepimizin boyle olsun gunleri,yaramaz olalim,simaralim arada...

    nes,inanmazsin,benim aklima da..hani birde sen su savasi yapardin ya,bayaz gomlegin siril siklam olurdu,bende uzun esekte atliycam diye tutturur,atlardim en son: :) yapalim arada boyle...:)

    Rahsanim,saol,kelosh dedi pek sirinmisim o gunun fotlarinda diye..hemen mimime bakiyorum:)xx

    ReplyDelete