14 February, 2010


welcome to london......


28 gun sonunda geldim london'uma....nasilim bilemiyorum....orta sekerli desem....ordayken burayi,burdayken orayi ozlemekten yorgunum acikcasi...

daha bir gun bile olmadi evin yogunlugunu cekiyor canim...hani ne billim,kapi calindiginda gelenin babam ya da kardesim oldugunu bilmek,annemin hazirladigi cogunlukla balikli yemekler icin sofralar kurmak,yemek sonrasi cayi atlamamak,yanina ille de tatli istemek ,evin kadinlarinin sira sira koltuklara dizilip orgu ormelerini gormek,takip etmedigim dizileri babama sorup da merakimi giderken,birden sanki Ezelci olmak,kardesimle yari belimize camdan sarkip hala gizli gizli sigara icmek gibi.....


arada olup da bu kadar gerilmek niye onu da anlamis degilim bunca senedir...oraya giderken bir stres buraya gelirken ayri bir stres...ama ayni gozyasi nedense...ayni kalp agrisi...ayni tikaniklik bogazda,midede ayni tatsizlik...ruhda hicbirsey yapma istegi ama simdiden yapilicak seylerin listesinin olusturulmasi.....


bolca vapur,tren keyfi yasadim oradada...cektim istanbulun yagmurunu karini iclerime dogru.birkac ayligina idare etsin diye beni...ama en guzel koku defneminkiydi acikcasi...hani ona bakinca insanin ici pir pir ediyor...yuzu gozumun onune gelince yuzum aydinlaniyor sanki....

simdi kedili aksamlara,hip hop sarkilarina,is temposuna kavusma zamanidir...iki kedi ortasi,laptop onunde yazma,kirmizi puantiyeli fincanimda yesil cay icme zamandir...bu da guzeldir...iki tarafta olmak,bir nevi iki hayata sahip olmak da zenginliktir sanki...

14 comments:

  1. hoşgeldin mi diyim hoşçakal mı:))
    yolculuklar her zmn streslidir bnm içinde.. ama insanın gidecek yerleri olması da güzel..
    tebdil-i mekan da ferahlık vardır..
    var di mi
    :D

    ReplyDelete
  2. oraya giderken bir stres buraya gelirken ayri bir stres...ama ayni gozyasi nedense...ayni kalp agrisi...ayni tikaniklik bogazda,midede ayni tatsizlik demissin ya nasil yasadim tekrar ayni seyleri, demek ki herkeste boyle oluyormus sadece ben de degil...sevgiler

    ReplyDelete
  3. ...senin londonun benim taksimim...

    ReplyDelete
  4. Merhaba Sevgili Sibel
    Seni çok iyi anlıyorum.Sılada gurbeti özlemek,gurbette sılayı özlemek bir yere kesin olarak ait olamamak, ama dediğin gibi iki hayata sahip olmak zenginliktir.
    Sevgilerimle
    Ece

    ReplyDelete
  5. En kısa zamanda tekrar gelirsin. Defneyi coook özleyeceksin çünkü: ))

    ReplyDelete
  6. seyhan'cim iki kelimeyi de yerine gore soylemek zor ne yazik ki..ama ferahlik var tabii olmazsa gidilebilir mi insan:)

    ReplyDelete
  7. polyananacim evet sanirim hepimizde ayni...zenginiz di mi kendi capimizda,cok sukur...

    ReplyDelete
  8. ayci'cim benim birde emirgan askim var,london kadar agair basan...taksim de olmasa olmaz ama degil mi...

    ReplyDelete
  9. hosgeldin ece'cim..gonlumuz zengin hatta belki biraz ayricalikliyiz he:)

    ReplyDelete
  10. kankimmm ah ozlemem mi...kokusu burnumda hep yuzu de yuzumde sanki..gelecegim tabiiki...ne de olsa yine teyze olacagim yazin:)

    ReplyDelete
  11. Evine hoş gitmişsin. Buralara özlemin az olsun ki dayanma gücün çok olsun.
    Bebişinizi de güle güle büyütün.
    Bizim de bir yakınımızın kızı oldu onlarda bebeğe defne adını verdi. Tesadüf...

    Sevgiler.
    <:))

    ReplyDelete
  12. yakinlarinda gule gule buyutsun defnelerini mayricim..bence harika bir isim anlami da super..nede olsa peri adi:) ozlemimi azaltmaya calisiyorum canim ama oralar da ayri..sevgiler..

    ReplyDelete