08 April, 2010


love's been good to me:)


mevsimlerden bahar,havada ask var:)

o yuzden sectim size bu basligi,Frank Sinatra'nin best of albumunde 23.sarki:) ama benim favorim fly me to the moon:) eskiden astronot olmak istiyordum ya ondan herhalde:)


isten eve geldim,hava nasil guzel,parlak, ilik..gelir gelmez camlari actim,ohh bir guzel temizlik yaptim,ortadan..otobuse binmeden kendime de 3 buket cicek aldim,lale,sebboy ve de fulya(bak daffodil'in turkcesi fulya imis,benim hep zambak diyesim vardi nedense..sozlugun yalancisiyim...)en cok laleyi seviyorum ben,emirgani hatirlattigi icin..bi de bana kendimden baska cicek alan yok bu ara,o yuzden fotograf olarak da cicekleri koymak istedim,gonlum acilsin diye...

velhasil gunumun en guzel hediyesi temiz ve cicekli evimdir..ciceksiz ev,ev gibi gelmiyor bana nedense...

sarkilari duymak isterseniz,tik buraya,sonra da buraya...benim kadar keyif alirsaniz,ne mutlu bana:)ne diim,kalbiniz, sarkida dedigi gibi, sarkiyla dolsun:)

No comments:

Post a Comment