07 May, 2010


bugun cuma....



enseni kapa....diyerekten birinin ensesine saplatasim var,ama yanimda kimse yok:( alt komsu geldi simdi,aslinda onun ensesine degil,ellerine saplatasim var,soyle en sertinden..miserable cowwwwwww!!!!!!!!

calissam da seviyorum haftasonlarini....hemde cok...

o yuzden hic bir planim yoktur bu haftasonu icin,calismaktan baska..saka bir yana vardir tabii ki ama siradan seyler,yemek pisirdim,sarap ictim,film izledim,yuruyus yaptim,kitap okudum gibi gunluk kucuk mutluluklar...

o kadar yapilan sey arasinda yine ders calisma yok...iptal etsem su kursu diye dusunuyorum,sonra kendime kiziyorum,hem param yansim,hemde o kadar heveslenmem,basinda verdigim o kadar pozitif enerji ve oz guven..simdi bir gidim bile kalmadi saydiklarimdan...


bugun is sonrasi evimi de temizledim,ortadan..ne kadar temizlesem daha cok temizleyesim geliyor ama sanki yine olmuyor ya,annemin ki gibi..mesela ben nasil kapi silebilirim ki,kaloriferleri,cerceveleri nasil silerim....offfff..taksit taksit yapiyorum,tekrar basa donuyorum,bitene kadar,hersey yine eskisi gibi oluyor zaten...o yuzden ne kadar temizim desem de,annemin yaninda ben oldukca pis ve duzensizim galiba:(

en azindan meneksem haric,cumba ve pencere onu ciceklerim guzel aciyor,onlar da bir cesit menekse galiba..sardunyalar da kurtardilar kendilerini kar sogugundan ama cicek vermediler...

aksama karidesli pilav ve patates salatasi var...idare eder...

cicekli,bocekli bir haftasonu diliyorum..insanin evi ciceksiz kalmamali bence....

2 comments:

  1. Umarım bu güzel menülerinle kilo almıyorsundur :)

    Sen ''pis'' olamazsın.Sadece benim gibi ''Hadi yavrum dön dolaş yine bana gel'' oyunu oynuyorsun evle.
    Bittiği yerde ilk başladığın bölge bozulmuştur bile...
    Dimi ama?? :)))

    Have a great weekend!

    Sevgiler...

    ReplyDelete
  2. bu aralar almiyorum cok sukur,hatta herkes zayflamissin diyor seviniyorum:)ayakta durmaktan butun gun,kiytirik isimin en pozitif yani:)

    evet evet,sanirim abenimki senin oyundan,donup dolasip zevkle bana geliyor tozlar:) ama yasasin dettol diyorum hee bir de camasir suyu:) harika bir haftasonu gecir...

    ReplyDelete