30 June, 2010


haziran hanim,haziran hanim....


gule gule sana....ben senden torpil istedim,sen bana istedigim herseyi verdin...tesekkur ederim.yeni yasimi uguruyla,bereketiyle getirsin sen....hani arkandan bir dolu su doksem,yeridir,senin gibi aylar hep gelsin,cabuk gelsin diye...


oyle en sadesinden yuruyus yapmakti niyetimiz nehir kenarinin,koselerinden birinde,orda bile ne guzel seyler cikardin karsima...mutesekkirim...




o yuzden gule gule git,gule gule gel...arkandan gelen aylar,seni aratmasin insanlah...

not:haziran'cim gider ayak bir torpil daha yapsan ;0) hani su oynadigim numaralar varya,sen bilirsin ben bilmeden oynarim,ordan da bir guzellik yapsan da piyango bana ciksa...valla kendim icin istiyorsam namerdim...sen bana zaten piyango gibi geldin....ama bu tip piyangonun,gercekten ihtiyaci olana pek faydasi yok su an,ondandir ricam...

4 comments:

  1. Aynı güzellikte bir Temmuz diliyoum:)

    ReplyDelete
  2. haziran piyango kıyagını yetiştiremediyse temmuza devretsin derim ben :))

    ReplyDelete
  3. Oynadığın numaralar çıktı mı?..kıyak oldu mu?

    ReplyDelete
  4. ne yazik ki olmadi,ama tum enerjimi ve pozitifligimi katiyorum artik,zira hic inanmazdim onceden,o yuzden oynamazdim...belki bu aksam,ya da yrn aksam:)

    ReplyDelete