03 October, 2010

izlenilmelikler...

ne zamandir boyle gorsel solen dolu gunler yasamamistim acikcasi..hele de iki gun ustuste...

Wicked,hic de izlenilmesi gereken bir muzikal olmadi benim icin nedense. kendimce izlenilmesi illa ki gerekli muzikalleri,operayi izlemis bir insan olarak,oldukca onyargiliydim nedense..Figen, gecikmis dogum gunu hediyesi olarak beni goturunce,icimdeki heyecan onunla basbasa bir gun gecirecegim icindi zira,Wicked'i izleyecegim icin degil...Ama her zamanki gibi kendime kizdim ciktigimda,onyargimdan dolayi..

Yeni sayilan bir muzikal Wicked.OZ Buyucu'sunu izlediyseniz onunla baglantili...baglantisi Oz buyucusunde olmus olanlarin neden olmus oldugunu,yani oncesini anlatiyor.Birbirinden tamamen cok farkli olan iki kadinin arkadasligini,basta birbirlerinden bir nevi nefret etseler,ayni adama asik olsalar da sonunda dostluklarinin,onca farkliliga ragmen nasil da onemli oldugunu anlatiyor..Wicked'i izleyince,korkak aslanin neden korkak,demirden kalpsiz adamin neden kalpsiz,korkulugun neden korkuluk oldugunu anliyorsunuz..ve bunlari anlarken,inanin ki bir sekilde ruhunuza dokunuyor Glinda ve Elfaba...ve bir bakiyorsunuz inanilmaz bir keyifle cikmissiniz tiyatrodan,kimi yerde cok gulmus,kimi yerde hafiften aglamis biri olarak,herkese tavsiye etmek istiyorsunuz bu muzikali,ki bu muzikal en sevilen muzikaller arasinda Londra'da..Ister ailece,ister dostla,ister sevgiliyle gidin,eminim cok seviceksiniz..

Bu arada,tiyatro fiyatlari cok pahali falan diyorsaniz,last minute.com cok guzel fiyatlar sunuyor,tiyatro oncesi ya da sonrasi yemeginizi dahil ederek size super uygun fiyatlarla super bir gun gecirttiriyor.Aklinizda bulunsun...Izlerseniz,beni de hatirlayin:)

YE,DUA ET,SEVVVVVVVVV!!!!!!!! ahhhhh ahhhh demek istiyorum.icimin yaglari eriyor verdigi keyfi dusundukce...bu kitabin film olucagini duydugumda baslamisti heyecanim,dort gozle beklemem..cunku ben bu kadina asik olmustum kitabinda..hani klise bir laf vardir ya,kitabi filminden daha guzeldi diye...katilamiycam,ikisi de ayni guzellikteydi,hatta filmi daha guzel diyebilirim cunku icinde Julia Roberts var..kanimca isigi olan bir kadin..isigi olan bir kadin,isigini yeniden bulmus super guclu bir kadini nasil canlandirabilirdi?tabii ki harika bir sekilde,daha fazla isik sacarak..

hani manzaralarin guzelligini mi ovsem,Italyanca'nin kulagima verdigi zevki mi,Italya manzaralarini mi,yoksa Julia Roberts'in giyindiklerini mi,inanin ki bilemiyorum.Bu arada kelosh'un buyuk aski Javier Bardem'i ve muhtesem aksanini unutmamam gerek sanirim..

Kitabi okumamis olanlar varsa,Liz'in bosandiktan sonra icindeki heyacani kaybedip,kendini yeniden bulmak,icindeki heyecani yakalamak uzere,kendini yollara vurmasini anlatiyor..Once Italya'ya,sonra Hindistan'a en sonunda Bali'ye gidiyor ve hayatini muhtesem bir sekilde,muhtesem bir adamla tamamliyor..Tabii ki tamamlayana kadar yasadigi duygusal yolculuk bambaska ve kimi zaman oldukca zor...

Bu film,"iyi hissetme" filmi..hani guclu kadinlara ayrica hayranligi olan bir kadin olarak,siddetle degil,sevgiyle tavsiye ediyorum ben.Filmi izledikten sonra dusundum de,kadinlar gercekten cok guclu varliklar...istedikten sonra yapamiycaklari birsey yok,hele ki gercek aski bulduklarinda,hayatlarini tamamen degistirmekten hic de cekinmiyorlar...

benden bu kadar simdilik,iyi seyler izlediginiz bir hafta olsun dilerim ki,iciniz pozitiflik,inanc ve guvenle dolsun...

No comments:

Post a Comment