02 December, 2010


kar,beni aciktiriyor...


aslinda surekli tikinmak icin bahaneye ihtiyacim yok benim ama kar sanki buyuk bir sebep..ne de olsa karda daha cok enerji harciyoruz,uzerinde yurumek hic de kolay degil ne de olsa...

yogun kar altindayiz son uc gundur,Londra merkezde pek birsey yok belki ama,sehrin guney dogusu,Kent'e dogru,kar ile pek bir hasir nesiriz...sabahin bese ceyrek kalasinda kalkmak oldukca zorlasmis olsa da,tertemiz bir kar uzerinde yurumek,mikroplardan arinmis havayi solumak buyuk bir keyif...

sardunyalarim yine acmak uzereydiler ki,kar altinda kaldilar...

ilk fotograf da bizim sokagimiz,cit cikmiyor bugunlerde,her zamankinden daha sakin:)

bu sefer sansliyim ben,otobus hattimda bir sorun yok,biraz gecikme disinda..sanirim biraz da olsa ogrendiler kar ile basa cikmayi,hos kapatilan havaalanlarini,iptal edilen tren seferlerini katmiyorum...ben nadir sanslilardan biriyim ama cogunluk sikinti icinde,5 saat yuruyerek evine giden insanlar duydum musterilerimden..

hayat devam etmeli,guzelim kar zevkten,iskenceye donmemeli,Isvec gibi karla ic ice ulkeler nasil basa cikabiliyorlarsa,ingiltere de cikmali,isine giden insanin gununu iskenceye dondurmemeli..bazen vatandaslara uzuluyorum gercekten,her iki ulkemde de,bosuna mi vergiler,calismalar diye...


yeni musluklarimizi pek sevmekteyiz:)


yamuk bir kitapligim vardi benim Pisa kulesi gibi...agirliktan,sol tarafa cokmekteydi,incecik,kiytirik bir tahtadan,gecen gun cope attim onu,gozume verdigi rahatsizliktan dolayi..simdilik kitaplarim yerlerde ve ben daginik goruntuyu pek seviyorum,sanki oda ferahladi yamukluk gidince:0) gordugunuz beyaz sandalyeyi de catida buldum uzun zaman once,beyaza boyadim ama hala ayak uclarinda pas var,halletmeliyim baharda...

lily surekli elvis'e kuyruk salliyor,dibinden ayrilmiyor...Elvis cok cool,hic sexle alakasi yok,aslinda hicbirinin yok,zavalli Lily,3 erkek arasinda kalakalmis ama icraat yok:(


boyle romantik romantik kari seyrediyorlar,arada mirlasip,koklasip,yalaniyorlar...

ne de olsa hersey seks degil degil mi bir iliski de?

bu haftasonu sicak sarap yapicam ve beyaz puantiyeli kirmizi fincanlarimda sicak cikulata icecegim.annemin ordugu battaniyeye sarilip,cok zevkle okumakta oldugum kitabimin icinde yine kaybolacagim...

yoga ve temizlikten bahsetmeme gerek bile yok artik sanirim...

ne yaparsaniz yapin,keyfini surun...hee bir de sonrasinda sarilip uyuyamayacaginiz insanla da sevismeyin...( okudugum kitapta geciyor,kadin olarak)

:) su gulumsemenin yanina bir de kalp yapabilsem cok sevinicem ama bilmiyorum nasil yapilir:(


6 comments:

  1. buralara da gelsin artık kar, bu sene sıkacak kadar uzun sürdü bahar:(

    ReplyDelete
  2. Ne sirin bir sokaginiz var. Pek sevdim. Yeni muslugunuzu gule gule kullanin. Bir arkadasim eski kutuphaneden sebze adasi yapmisti. Tavsiye olunur bahcede yer varsa. Canim sicak sarap istedi bak simdi! Berceste'de vardi tarifi, yapiyorduk UK'de iken. Bakip yapmali gene ama burada kisa kollularla geziyoruz biz!

    ReplyDelete
  3. sibelciim, ayy iyi ki zamaninda donmusum demi, ben dondum haftasina kar yagdi. otobuslerin en azindan sizin orda calisiyor olmasina cok sevindim. trendeki tube.deki gecipmeler.. ay herkese kolay gelsin. evde olsan cik keyifle dolas gel ya da cikma. ama ise gitmek tam iskence. kolay gelsin.
    buralar hala bahar.. boyle de gider insallah.
    kendine dikkat et. usutme. sicak sarabi benim icinde yudumla keyifle.
    kocaman operim
    duy

    ReplyDelete
  4. :):)kıtaplıgına bayıldım gerçekten:) birde kalp yapabilmen için küçüktür işareti '<' ve '3' yapıcaksın yanyana ozamn kalp yapabılceksın <3 <3 <3 <3 <3 :)

    ReplyDelete
  5. Allah kolaylık versin.Kar resimleri çok güzel.Bu hafta buralardada bekleniyor kar.Bakalım hayırlısı.Kedişlere bayıldım.Romantik romantik takılsınlar bakalım.
    Sevgiler:)

    ReplyDelete
  6. sıcak şarap, kediler, yumuşacık bir battaniye ve kar. karı çok özledim. benim de karnım kış olmaya başlayınca daha çok acıkır oldu. eminim hafta sonun çok keyifli geçmiştir. kedilerin harika, benim 2 kedim de aynen öyle romantik bir şekilde oturup pencereyi seyrediyorlar. ancak henüz istanbulda kar yok.

    selamlar...

    ReplyDelete