26 March, 2011


Defne'm yuruyor,ne guzel...


Ilk gozagrim,guzel perim benim,gecen yilin 20. gununde dogan,hayatima en buyuk rengi katan,canimin taa ici,dogursam bu kadar mi severim diye beni merakta birakan,kucuk harika yaratik,bu bahar ilk adimlarini atmaya baslamistir...


Dolayisiyla,hayallerime hayal katmistir...

Hani,yazin bana dogru kosucak diye dusunur dururum bu aralar ben mesela..


Ya da parka gidip,ordeklere ekmek atariz diye dusunurum her gun neredeyse,bir dahaki yaza,onunla en sevdigim parklarda cirit aticaz insanlah...


En cok ozledigim,guzel surati ile duvarlarimi,buzdolabimi susledigim,ugur bocegim benim...


Hayatinda hep guzel,mutlu yollarda yuru perim benim.Tokezliyceksin,dusuceksin kimi zaman,ama unutmaki seni elinden tutup da kaldiricak cok insan var hayatinda...

Canimsin,canimmmm...

No comments:

Post a Comment