30 May, 2011


uzun haftasonuydu ama kisacik gecti,gitti...


Agustos ayina kadar uzun haftasonumuz yok...uzunca bir sure bu,sabahin korunde kalkanlar,tatile gidip gidemeyecegi belli olmayanlar icin.

Soyle bir bakinca,cok sey yapmisim gibi geliyor cuma aksamindan beri,temizlik ve utu haric:)


Sevilen dostlarla bulusma,nisan cikulatasi yemek ve burnumu deldirmis olmak 3 gunun en guzel anilari acikcasi:) Annem sevmemis burnumun delikli halini,zaten ilk dovmemi yaptirdigimda,yunusu gordugunde,keske gul yaptirsaydin dedi:0) o kadar ki cicek- bahce sever benim anacigim:) ben cok sevdim hizmami,10 senedir erteleyip,sonunda yaptirmis olmama cok memnun oldum velhasil.

Camden'i seviyorum,incik cincik icin.Greenwich'i daha cok seviyorum,kucuk bir sokaginda oturup,kahvemi icip,havuclu kekimi yemek buyuk keyif,hele hele insanlari izlemek.Hep gozum kayiyor nedense hepsine birden,hepsi bir sekilde merak uyandiriyor bende...

Hic okunacak kitabim yokmus gibi,3 yeni kitabim var,okunacak listesi surekli uzuyor,ben istedigim kadar cok/cabuk okuyamiyorum.Turkan,Tek ve tek basina,cok zevkle,kisa surede okudugum bir kitap oldu en son,bir kere daha hayran kaldim kendisine,muhtesem kadinlara hayranim ben,nur icinde yatsin.Herkese tavsiye ediyorum,sevkle.

Bunun disinda Gilda'yi izledim,sevmekle sevmemek arasinda kaldim.biraz baydi ama hatunun zarifliginden ve kiyafetlerinden kendimi alamadim tabii ki.

Firina verilmis,ocak ustunde pismis yine birsey yok,uzun zaman oldu sanki,denemek istedigim tarifleri de erteledim:0) Mutfakla aramiza bir sogukluk girdi bu ara:)

Iyi bir haziran ayi olsun dilerim,bereketli ve mutlu...

5 comments:

  1. Sana da mutlu ve bereketli Haziranlar olsun arkadaşım.. Gilda gibi klasik filmlerde bir büyü var esasında, hikayeler ahım şahım değil asla.. görsellik, estetik vs var sanki:)

    ReplyDelete
  2. Kesinlikle katiliyorum Deli Anne hele o kiyafetler olmasa cekilmez o konular:)

    ReplyDelete
  3. Hizmani gule gule kullan. Acidi mi? Dovme ile hizma iyi gider:) Cilginsin

    ReplyDelete
  4. yine de on yıl beklemen iyi olmuş sonradan pişman olmaktansa ;)

    gilda, bu arada, harika ya.. o havası yeter!

    ReplyDelete
  5. didem'cim kardesim de ayni yorumda bulundu,cilginim diye:) bende 33 yas krizi geciriyorum dedim:0) cok acimadi,acikcasi sirtimdaki dovmem daha cok acimisti,bu oldu bitti,gozlerim kapaliydi gormedim birsey:)

    Seyhan'cim bence de,hintli hatunlara ve dila hanima askimdan yaptirdim ben hizmayi,kolay kolay sikilmam sanirim:) gilda evet guzeldi,hatun sayesinde,yoksa o iki adam beni baydi acikcasi,iki aksamda izledim:)

    ReplyDelete