16 August, 2011


insanlar beni sasirtmaya devam ediyor....

Sasirmak guzel sey..AAAAA deyip agzi acik kalmak,"INANMIYORUM" demek."Hadi yaaa,hic beklemezdim" demek...

Ucunda cok sasirip,sasi kalmak da olabilir Allah korusun..

Fark ettiniz mi bilemiyorum,ben cok fark ettim kendimde zira,bu aralar ben cok inceler,cok gozlemler oldum.Konusurken dusunur,hatta cok fazla soylemez oldum,hani beni icten ice sinir etse de...

Insanlarin beni sasirtmasi guzel aslinda,gunume hareket katiyor cunku,hani cogunlukla,gicikliklariyla,3 kurusun para ustlerinde eksik oldugunu gorunce,3 kurusu istemeleriyle,giyindikleriyle falan alismis oldugum sasirtmacalar bunlar.

Ama bugun,iyiligi ile hic tanimadigim iki insan beni,bizi sasirtinca yazmadan edemedim...


Ne zamandir bahce ile ilgileniyoruz ya,bugun yuruyerek bizim Homebase'e( sizin icin bauhaus olsun) gittik,20 dk bizim evden,yuruyerekten.Alicagimiz cok sey yok,3 parca,vidalari da sayarsak 4.Ben iki adet saksi alicam,terakota,Kelosh da sogut agaci dalindan yapilmis bir cit alicak(nasil guzel koktugunu,anlatamiycam)...Bu alicagimiz seyler gozumuzde gayet tasinabilicek maddeler,zaten taksiye binemeyiz cunku cit sigmaz.Pazar arabamiz icinde o uzun cit,ite ite ilerliyor Kelosh,bende sarilmisim iki koca saksima,gobegimden aldigim gucle ilerliyorum.Ikimizde inat,basladik yapicaz,bitiricez.10 adim at,11 adim dinlen seklinde yolu yariladik.Gecen arabalar salak salak bakiyorlar hani "ne salak insanlar,o kadar seyi tasiyorlar" diye.

Bende o arada,koyde olsak birileri bize yardim ederdi diye soyleniyorum,kicimdan ter cikarken ki,yanibasimda siyah bir araba duruyor.Icinde sisman bir kadin,arkada iki cocuk:)

K:Nereye gidiyorsunuz,birakayim sizi?
S:Hayir,hic gerek yok zaten,yariladik,geldik sayilir,sigmayiz,coluk cocuk arabada.
K:Yok,Olmaz sizin icin geri dondum.
S:Ama cit sigmaz,hem Kelosh onde,beni duymaz.(kelosh'suz binmem abi der gibi)
K:Ben onun yaninda durur,citi arkaya alirim:)Gerisini yuruyerek gelir:)
S:Madem geri geldiniz biniyim,cok tesekkur ederim.....

Soktayim,guluyorum,sorular soruyorum,kadin biraz konusmayi sevmeyen bir cins falan.Kadina ne kadar tesekkur edicegimi bilemiyorum,kapinin onune geldigimizde,ne hayaliniz varsa gercek olsun,bir seye ihtiyaciniz olursa ne olur gelin diyorum,siyah kapili ev bizimkisi.

Arkasindan el salliyorum,gidiyor.Icimde inanilmaz bir pozitif enerji:) Yeniden inanmak guzel.Insanlara,sebeplere,herseye...



Sonrasinda karsimiza cikan melek bir erkek,diyet yapan:)

Yeni yapilan citimiz,kedilerin,tilkilerin ustunden atlamasi ile genisliyor,yavsiyor bir sekildeki,bugun Midnight(yan komsunun kedisi,cokkkkk guzel),yine ustunden atlayinca,cikiveriyor,kayiveriyor cit.Hemen arkasinda,gozluklu bir adamcagiz beliriyor,sakladigi tahta parcalari ile bizim kaymis citi SIKISTIRIP,tutturuyor yeniden,simdilik.Bende bu kibarlik karsisinda,ona koca bir fincanda siyah,tek sekerli bir cay yapiyorum,O citin arkasinda,Kelosh citin onunde,ben piknik masasi ustunde kurumus lavantalarimi ayikliyorum,kahvemi yudumlarken,derin sohpetlere daliveriyoruz,yine minnettariz.SEVGIYI,ENERJIYI YAYMAK GEREK DEGIL MI?


Velhasil boyleydi bugun,enteresan.GUZEL,COK GUZEL.BENI kendime getiren,pozitif hallerimi hatirlatan,tekrar inanmami,guvenmemi saglayan...

Kirmizi gozluklerimle bakiyorum yeniden hayata ben.

Fotograflar Brighton'dan.Gokkusagi bayraklarinin tiril tiril salindigi bir gunden.Deniz kenarinda ruzgarin sacimi oksayip,kulaklarimi agrittigi,yosun kokusunu doya doya icime cektigim 1 gunluk tatil gunumuzden.Bodrum yoksa,Brighton var:)

Nice pozitifliklerle dolu gunlerimiz olsun,hepimizin.

No comments:

Post a Comment