17 December, 2011

Nasil bir ruh halindeysem,kindle'a bile sempati duyar oldum:)

O kadar ki pozitifim...

Oturma odasi ortasinda duran yatagim,kamp yapiyormusum hissi uyandiriyor:) en buyuk hayalim zaten,camper van kullanip,uzaklasmak arada bir:)

Bugunlerde kimde kindle gorsem sorguya cekiyorum,bir cogu benim gibi cok gicikmis ama zevkle kullanir olmus...Kimi kesinlikle hayir diyor Benim eski halim gibi...Su anki bende,"belki" diyorum,ve buyuk sozume tovbe ediyorum,hos portatifligine ragmen,kendi elimde bir turlu dusunemiyorum..

Evdeki gocebelikten dolayi hala ortada yilbasi agaci yok.Koymasam ugursuzluk mu olur acaba?Yeni yila da agacsiz girilmez ki.

"Elif" cok guzeldi,sizde okuyun ne olur.Icinden paylasmak istedigim cok satir var,ingilizce de olsa,zira ben cevirirsem gunah Olsun istemem guzelim cumlelere.

Okumakta oldugum kitap fotograftaki.Zeren'cimin tavsiyesi idi.

Mutfaktan zoraki cikanlar ise cesit cesit corbalar ve hazir pizzalar:( Halbuki ben tramisu yapmak istiyorum!

Boyle yilin son gunleri...Degismeyen tek sey,degismedir diye kendime hatirlatiyorum ve o yuzden kendimi kindle konusunda pek kinamiyorum:)

Keyifli gecsin hepimiz icin;)



4 comments:

  1. Her ikisi de olmali Sibel'im. Simdi dusun, Amazon'dan siparisleri bile kisitlanan bir ulkedeyiz. Bu sartlarda kitaplar acayip pahalliya gelmis oluyor bize. E-kitap olmali mi olmamali mi? Elbette elimde tutup da okumayi tercih ederim kokusunu ala ala ama bazen de mecbur birakiliyoruz. Hamileyken sesli kitap dinlemistim bol bol mesela :) Cogu arkadasim araba kullanirken sesli kitap dinliyor :) Zaman ve yere gore ama sende demek ki ruh haline gore, kosullar degisiyor :)

    ReplyDelete
  2. :) harikasin ve cok haklisin.bakarsin bir dahaki seneye bir adet kindle isterim yilbasi hediyesi utanmadan.:) zaten artik aldigim bazi kitaplara verdigim paraya ve harcadigim yere aciyorum,nereye kadar saklanir hersey ki...sevgiler.

    ReplyDelete
  3. Ben de senin gibi düşünsem de gönlüm hep hayır diyor e-kitaba adaşcığım... Bu kitabı ben de çok severek okudum. Elif, Paulo Coelho'nun mu?

    ReplyDelete
  4. Kendime 1 yil daha verdim,bakalim 1 yil icinde kindle icin neler soyleyecegim,Elif evet,Poulo Coelho'nun kitabi,cok sevdim ben,tavsiye ederim:) iyi yillar adascim:)

    ReplyDelete