03 January, 2012

Sommerset House


Londra'da gorulesi yerlerden biri Sommerset House.Waterloo koprusunu gecince hemen.Zaten kopruden yuruyerek gecerseniz hem Londra'ya hem de Sommerset House'a fazladan sevgi duymaya baslayabilrisiniz.Nehirden gelen temiz,tazeleyici havadan mi,binaninin nehire bakan bolumunden mi,yoksa Londra'mim aksam aksam pirildiyan binlerce isigindan mi bilemiyorum,o gece kendimi ne zamandir hissettmedigim kadar iyi hissettim ben.

Sommerset House'da acik sinemalar.konserler,sergiler duzenleniyor mevsimine gore.Noel donemi ise,buz pateni.

Nasil guzel bir atmosfer,oyle romantik ki anlatamam,o yuzden bu yaziyi paylasmak istedim, ki su donemde Londra'da olan,bu keyfi yasasin...

Tiffany'nin sponsorlugunda duzenleniyor buz pateni.Kucuk bir dukkan var Tiffany urunlerini satan,Tiffany renklerinde,Tiffany hediye kutusu seklinde.Dolayisi ile Tiffany serefine cupcakeler de yapilmis:) Asagidaki fotografta gordugunuz uzere:) Piste bakan kafede kekler,alkollu icecekler ve kahve cesitleri var.Siraniz gelene kadar oturup,kayanlari izlemek,sicak bir ortamda,keyifli muzikler esliginde,mutluluk verici:)



Benim kahvem siyah,her zamanki gibi,icinde bir shot,ameretto var:) Mis gibi kokan...Nasil da seviyorum bademi ben:) Yeni ojeme askim hele anlatilir gibi degil:)


Iste tv'deki programlarda cokca gozuken meshur agac ve pist.Gorundugu kadar buyuk degil,ama bizim gibi kucuk seylerle mutlu olabilenler icin ideal:)

Patenlerinizi kiralarken,buyuk ekranda yapmaniz gerekenler gosteriliyor,sanki cok basitmis gibi injekte ediliyor profesyoneller tarafindan:)

Kelosh gibi ilk seferinizde,kenarlardan adim adim yuruyorsunuz,totonuz yemiyorsa,ortalara acilmiyorsunuz tabii ki:) 8 yasina kadar olan cocuklar icin kucuk penguenler var,tutunarak kaysinlar kendi kucuk pistlerinde diye.Ne yazik ki buyuk ebat penguenler Kelosh ve Ben gibiler icin yapmamislar:)

Ben ise,kucuklugumden beri hasir nesirim patenlerle.Halamlar sagolsun,Korukent'de baslamisti ilk patenleri giyip,daha ilkokul siralarindayken,kenarlardan yuruyusum:)

Kendimi ne zaman pistte bulsam,icimde kelebekler ucusur,hani kendimi Torvill&Dean 'den Jane Torvill gibi hissediyorum,Bolero yaparken:0) Dean'im beni bir ordan bir oraya firlatip tutuyor falan:)

Katarina Witt'i hatirlamayan varmidir?Hayranlikla O'na bakmayan?

En cok dans edip,paten kayanlara imrendigimi soylemismiydim daha once.




Velhasil,gidin,eglenin,dusmekten korkmayin,duserseniz de yakisikli guzel kurtaricilar-ice marshallar-ortalarda salinaraktan kayiyor zaten:) Tutuverirler belinizden kaldirirverirler sizi:)

Yogun saatlerde giderseniz,sabir diliyorum,zira bir dolu turist,kenarlarda muhabbet edip,fotograf cekiliyorlar,dolayisi ile bir dolu kufur yiyorlar Kelosh gibilerden:)

Bu yil,yapmak istediginiz herseyi yapabildiginiz,nice ilklerin yili olsun...

Sevgi ve mutlulukla kalin:)


No comments:

Post a Comment