08 February, 2012

Adonissss!!!

Dunyanin en inat kedileri mi bizim?

Ne istiyorlarsa yapicaklar illa.

Mesela Adonis,ben kitap okurken geldi bi guzel kuruldu kucagima.Nasil horluyor;) Yanimda erkek var sanilir;)

Dylan,baska bir kucakta ya da taze kisnis saksisi basinda.

Lily, ask yapmak ister,beceremez.

Elvis,su an kayiplarda,muhtemelen yatak odasinda.

Nasil boyle gelisiyor karakterleri anlamiyorum AMA onlari cokkkk seviyorum.

Sahi kopek gelince nerde oturucaklar,basim ustunde mi?

Bir de su Nar'i bitirebilsem...Oyle baydi ki AMA cok da merak ediyorum...Cok yavas ilerliyorum:( Neyse ki otobus yolculugum icin Evrenden torpilim var!

2 comments:

  1. kankim ben 2 erkek çocuğu ile başedemiyorum sen bu kediciklerle nasıl başediyorsun????

    ReplyDelete
  2. canim iki erkek cocugundan daha kolaylar inan ki..xxx

    ReplyDelete