27 February, 2012

Okudum bitirdim:Evrenden torpilim var

"istemek olmanin yarisidir" diyor Aykut Ogut kitabinin kapaginda,ne guzel geliyor kulaga degil mi?

Kitaptan oyle asiri etkilendigimi soylemek icin yazmiyorum,bu tarz bi dolu kitap okumus olunca hepsi birbirinin tekrari oluyor gibime geliyor ama okumadan da edemiyorum;)

Bu kitapta en cok begendigim sayfa 134 teki pazarlik etme konusuydu acikcasi." Benim param yok,5 lira Benim icin o kadar onemli ki,ugruna on bes dk agiz dalasi yapmaya deger" diyor,bu sozlerle evrene negatif mesaj gonderiyormusuz.

Bu bolumu okurken alnindan opesim geldi.

Oldum olasi para konusunu sevmem,pazarlik etmem,etmeyi bilmem,iki kurusun hesabini yapan insanlardan uzak dururum.

Kimse kolay para kazanmiyor,totomuzdan ter cikiyor gecinene kadar ama bu demek degil ki surekli varmis gibi yasayip,gercekten yokmus gibi konusalim,gercekten acliktan olen insanlar varken.Totonuza guvenmiyorsaniz alisveris yapmayin,ucuzunu arastirin,bulun,alin!

Bi gun postaci musterime 1 penny eksik para ustu vermistim,adamin surati hala gozumun onunden gitmez,Ben utanirdim sahsen!

Yok yoku ceker.Para kazanmak guzeldir,biriktirebilmek daha da guzel AMA iki kurus icin cirkinlesmeye degmez.

Her zaman derim,duygu cimrisi,para cimrisi,paylasma cimrisi insandan hic haz etmem.

Maddi,manevi,pozitif bilumum comertliklerle dolu olmaniz dilegimle:)

2 comments:

  1. ohh öyle güzel anlatmışsın ki.. eskiden insanlar para mevzusunda konuşmazdı ayıp sayılırdı, ben işitmezdim ki en yoksul bile param yok desin.. ama sonra birden bilmem ne oldu dillendirmeye başladık ve çok çirkin oldu..

    ReplyDelete
  2. Hosgeldin Deli Anne..Asil sinir bozucu olan,herseyin var,sunu bunu yaptim diyen insanlarin,param yok diyip,hesaba oglen yemegi yazdirmak istemeleri..ALlah alik fikir versin insanlara.

    ReplyDelete