03 March, 2012

Istedim ki...

Iki gunlugune beni,doganin en ic kisimlarina biraksin birisi...

Orman ortasi,deniz kenari,nehir kiyisi hic fark etmez...

Yanimda kimse olmasin,sadece fotograf makinem,cilekli piknik sepetimde yiyeceklerim,elmali soguk tutan cantamda suyum ve kolam..

Sadece uyku cantamda uyuyayim,yildizlari net ve bolca goreyim, elimde tutabilcekmisim gibi...

Bulutlarin fotografini cekerken,kimse bana laf atmasin ve kameramla aramda ne telefon ne de elektrik kablosu Olsun...

Istedim ki biri,beni bana biraksin,sadece iki gunlugune,sonra gelsin,beni benden alsin,en tazelenmis halimle kavusayim,en sevdiklerime...

8 comments:

  1. o turkuaz kapıyı çok sevdim ben :)

    ReplyDelete
  2. ben de istiyorum bunları !!

    ReplyDelete
  3. Sen Dogadaki Son Cocuk kitabini okumus muydun? Peri kizinin annesi de, teyzesi de okumali mutlaka o kitabi!

    Son fotograf klasiklerden, sehrin kirlerinden :( Ingiltere'de iken en cok gozume batanlardan... Telefonun tellerine kuslar mi konar sarkisi yazdiranlarindan :P

    ReplyDelete
  4. Seyhan'cim saol,gunesli bir gunde daha da guzel gozuktu gozume o gun:)

    Buket'cim,insanlah,sana da,bana da,hepimize nasip olsun oyle gunler:)

    Dilek'cim hemen naktim,okunucaklari listeme ekledim bile;Defne'm geldiginde biz surekli disarlarda olucaz,her agacin altinda:)

    ReplyDelete
  5. biri benden alsın...
    evet öyle şeyleri bende istiyorum.
    bazen.

    ReplyDelete
  6. Super :) Bol bol gezin. Yalniz agac altlarinda kopeklerin biraktigi hediyelere dikkat edin. Ben nefis bir cam agacinin altinda ucundan oturuvermistim birisinin uzerine. Allahtan tam tepesinden degil de ucundan :P

    Cilek'im Sibel'im, bu yorum zimbirtisinin takip et tikini kaldirmis blogger gicigi :( Ayarlar, yorumlar, orada bir secenekte embed olani var. Seninki su anda pop up olanindan(aslinda ben de boyle ayrica pencere seviyorum oysa) o embed li olani secersen tik geri geliyor. Ben simdilik oyle yaptim, bakalim geri donecek mi blogger. Boyle tek tek geri donmek zor oluyor :(

    ReplyDelete
  7. Ayci'cim hepimiz icin diliyorum oyle gunleri bolca:)

    ReplyDelete
  8. Berceste'm hemen deniyorum,bakalim becerebilicem mi?olmadi sana donerim..sarildim

    ReplyDelete