21 April, 2012

Bu haftasonunda...

Bugun mesela,totomuzdan ter cikti yine calisirken...Istegi bitmeyen,dirdiri durmayan sisko otesi - allahtan Benim icin gecici- patronumuzdan Gina geldi...En buyuk dilegim,Allahimin bana kendi dukkanimi nasib etmesi...Olmiycak duaya da Amin diyorsam,Benim yolumu bir sekilde degistirmesi...

Lily,hala hasta,keyifsiz...

Insanlar nice sikinti icindeyken,Ben mutluyum,cok sukur Demeye cekiniyorum...Mutluluk,bir tercihse,hep birinci tercihim olucak,soylemek isteyip de soyleyemediklerime ragmen:(

Hayatimdaki en guzel
Lazanyayi,dun aksam ve bu aksam yedim;) ne zamandir yedigim en guzel sofrada:) gozumun icinden Kalpler fiskiriyor Bazen;)

Bi de cicekler bana hep goz kirpiyoor:)

Sevdigim,cilgin bir Adam bana kitap odunc veriyor,sanki hic okuycak kitabim yokmus gibi... Hemde cantamin icinde kitaplarimin maf oldugunu soylememe ragmen... Alemsin sen be Richard!

Denemek istedigim zeytinli iki tarifim var AMA zeytinim yok!

Yarina paylasmak istedigim yeni bir tarifim de var:)

Keyifli gecsin Pazar gununuz,xxx

No comments:

Post a Comment