07 May, 2012

Okudum,bitirdim: 2 Karavan

Nasil severek okudum anlatamam.

Beni bilirsiniz,kitabi kapagina gore secmisligim coktur.Uzun zaman once,yardim kuruluslarinin dukkanlarinin birinde bakinirken karsima cikti bu kitap.Sirf uzerinde cilek var diye inceledim,uzerindeki yorumlari da okuyunca,kacmaz bu kitap dedim.

Ne zamandir okudugum en keyifli,eglenceli kitapti acikcasi.

Ingiltere'nin Kent bolgesine,cilek toplamak uzere gelmis cesit cesit yabanci uyruklu insanlarin basindan gecenleri anlatiyor.Sadece cilek toplamak ile kalmayip,baslarina nice felaketler geliyor ve bir sekilde o felaketlerin icinden pozitiflikle cikiyorlar.

Kitabi okurken,nice yabanci uyruklu insanlarin gercekten yasadiklari daha iyi bir sekilde anlatilamazdi diye dusundum,hele ki tavuk fabrikasinda calisanlarin yasadiklari,anlatilanlar,daha once izledigim bir belgeselde anlatilanlarin neredeyse aynisi idi.Yine iyi ki et yemiyorum dedirten.

Kitapta,en sevdigim karakter kopekti:) Kopegin adi,Kopek:)

Kitap,Turkce'ye de cevrilmis,burada  hakkinda daha guzel bir yazi okuyabilirsiniz:0)

Emin olun,keyifle okuyacaginiz bir kitap olucak.Nice kitap paylasimlarina,iyi haftalar.

Not: kitaplari cantasinda maf olan tek sahis benmiyim:( Baksaniza kahve lekesi,kivrilmalar.Sirf kitaplarim icin ozel canta tasimak istiyorum ama nasil olursa olsun cantam,hep daginik,hep darmadagin:( Ikinci el olmasina ragmen gayet temiz bir kitapti kitabim:)



not:Yanda cok okunanlarda bu yazimi gorunce yeniden okumak isteyince bir baktim fotografi yok olmus ve hemen bugun bir tane cekip,guncelleyeyim dedim.Bu yaziya geri donunce,okuduktan sonra icimi kaplayan sicakligi ve yuzume sarilan gulumsemeyi yeniden hatirladim.Taa o zamandan beri degisen sey ise ben yillar sonra yeniden tam bir et-obur olmus olmam.Iyi ki blog yaziyorum ve ne guzel seyler hatirliyorum😉(6 subat 2017)

2 comments:

  1. Çok merak ettim, okuyacağım ben de muhakkak:) Benim kokulu Datça çileklerinden yolluyorum sana:)

    ReplyDelete
  2. cok seviceksin,adim gibi eminim Zero'm..aldim,kokladimyedim..yummy yummy in my tummy:) sarildim

    ReplyDelete