24 June, 2012

Hayatimin 34. Bolumune Hosgeldiniz:)

Cuma gunu girdim 34.yasima...Cok duygulandim,sasirdim,bu kadar Sevgi seli beklemiyordum acikcasi:)

Burdaki aile saydigim insanlarin,gunumu bu kadar unutulmaz ve ozel kilmak icin ugrasicaklarini dusunmemistim hic...

Annemle babamin aramamis olmasini dusunursek,sasirmamak elde degil zaten.

Ang,kocaman paket yapmis,icinden kocaman bir hediye ciksin diye beklerken,ac ac kutu kutu,en sevdigim parfumu buldum:)

Is yerindeki yan binanin gorevlisi Lisa'nin saheseri o kek;) Gokkusagi,en sevdigim insanlardan birisi bana gokkusagim demisti mesajinda,oyle mutlu oldum ki:)

Kelosh'um ruhdasim,gamdasim,bitanem hayatinda Ilk kez kek yapti,cok da iyi bir is becerdi:) Zaten onu tanidigimdan beri her gunum ayri ozel...

Velhasil super bir dogum gunu yasatti herkes bana,Benim icin dilediklerinin iki bin mislinin onlarin olmasini diledim bende...

Dun de hepimiz Mamma Mia'yi izlemeye gittik,dans ettik,sarki soyledik.Film kadar sevmesek de yine eglendik:)

Hepinize super bir hafta diliyorum...Keyfiniz eksik olmasin..

5 comments:

  1. Ne güzel bir doğum günü kutlaması!
    Pastana ayrıca bayıldım:)
    İyi ki doğdun, çevrenden böyle güzel dostların hiç eksik olmasın:)

    ReplyDelete
  2. Canım Benim
    İnşallah..geleceğini oluşturacak bu doğum(yeni)günün bir önceki doğum (yeni)gününden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Nice seneler..
    Sevgilerimle
    ece

    ReplyDelete
  3. mutlu yıllar:) iyi ki doğdun sibel.. sevgiler, dilara

    ReplyDelete
  4. Hepinize cok tesekkurler kizlar,harikasiniz..xxx

    ReplyDelete