18 September, 2012

Kuskonmazli,esmer pirinc salatasi

Vardi bu aksam yemekte,evde olan malzemelerle,son anda gelen ilhamla,birikmis tariflerden esintilerle yapiliverdi.

Olcusuzdu,kafama gore.2 kisilikti.

Biraz esmer pirinc haslandi,uzun surede,dislere yapismayana kadar.Sogutuldu,suzuldu.

Buyuk kasede,taze sogan,salatalik,misir,biber mini mini dogranip,karistirildi ve esmer pirince katilip,nar eksisi ve tuzla butunlesti.

Diger yanda,az yagda kuskonmazlar kizartilip,kisaltilarak esmer pirinc salatasina eklendiler ve midemizi simarttilar, en az kalorilisinden ve sagliklisindan.

Denerseniz,afiyet olsun.

Bu aksam ustu bahcede kitap okudum ben,ortancalarim buyuyor umarim boyumu asarlar anneminkiler gibi:)

3 comments:

  1. yorumlarınızı 4 gözle bekliyorum yazısını okuyunca bağlantım koptu: yorumluyorum efem, pek seviyorum ben de kuşkonmazı:)

    ReplyDelete
  2. Kuşkonmazı o kadar seviyorum ki!

    Bir de... O bahçedeki kitaplı kahveli foto var ya, ömürlük o ömürlük...

    Bir şey daha... Bazen yazamasam da ben bu sayfaya hep güzel enerji almak için geliyorum, belirtmeden edemicem. Renklerin o kadar çok ve güzel ki Sibel, eksilmesin çoğalsın dilerim:)

    ReplyDelete
  3. Deli Anne,cok tatlisin,bu da benim yorumum sana:)

    Zerommmmm....kocaman kalp sekli gonderiyorum sana burdan,cilek kokulu:) hepimizin,dilerim :)

    ReplyDelete