13 November, 2012

Hayat,kek yapinca daha guzel:)

Sabahin kor vakti kalktim yine,Dylan'cim kurulmus cantamin ustune. Gitme,kek yapalim dercesine bakti yuzume. Giderken burnuna opucuk kondurdum,koyu pembe rujumun izi kaldi ustunde,cok sirindi:)

Calistim,egzersizi yine ektim,sevdigim mutfak malzemeleri satan dukkanda gezindim,isteklerime yenilerini ekledim,evimin yolunu tuttum.

Geldim,ne zamandir aklima takdigim keki yaptim,pismesini beklerken yine tek basima kahve ictim,bir dolu kahve fincani hayali kurdum,renk renk,desen desen...AMA 1 adet. Sadece benim icin.Herseyi,her zaman paylasmak istemeyenim Ben.

Kek pisti,20 dk sonra mis kokular yayildi eve,bekledigimden guzel oldu,bir dolu fotograf cektirdi sizin icin,sonra da bana sevk,ilham ve mutluluk Verdi,sizlerlerle paylastirdi soyle bir onden bakin,merak edin istedi herhalde:)

Fusya renginde,sevdiginiz kek tadinda gecsin hafta ortaniz. Pzt'den sonra her gun haftasonudur sanki bana:)

No comments:

Post a Comment