13 January, 2013

Izledim,pek begendim



Sefiller...Kitabi okumustum cok kucukken,muzikalini izlemistim 10 sene once Londra'da.O yuzden bu kadar etkilenecegimi dusunmemistim. Ben agladim bir cok yerinde,yanimdaki kadin daha cok agladi,ayni sahnelerde genelde.

Zayifliklari,dislerinin sariligi,sefillikleri oyle gercekciydi ki.

Hugh Jackman vucut suyundan kurtulmak icin 36 saat su icmemis kilo vermek icin. Hayranim kendisine. Cok yakismis  Jean Valjean'lik O'na.Dilerim alsin Oscar'i eline.

150 yillik eser hala bu kadar mi etkiler?

Iyi seyirler,iyi haftalar olsun.




 

2 comments:

  1. Sefiller filmi için harika yorumlar okuyorum. Bende mutlaka izlemek istiyorum, kitabı öyle etkilemiştiki beni.

    ReplyDelete
  2. Asli,begeniceginize eminim. Oyunculari hakkinda da o kadar sey okuyorum ki su aralar,emeklerine,kendilerine hayran olmamak else degil. Iyi seyirler.

    ReplyDelete