28 May, 2013

#yuruyelimguzelleselim

Yagmur yagiyor yine bu hafta. Gecen haftanin yogunlugu ve yagmurundan ve de moralsizliginden hergun ki kisa yuruyusler disinda yurudum ve fark ettim diyemem acikcasi.

Bugun fark yaraticam dedim ve otobusten cok once indim ve yurudum,hic yoktan iyidir.Biraz kafam
dagilsin,biraz yagmuru koklamak bahanemdi acikcasi.Bu hashtagin varligindan da sorumlu hissediyorum kendimi,yurudum ve acildim,eve geldim kendimi daha iyi ve enerjik hissettim. O yuzden #yuruyelimguzelleselim diyorum kendime,az da olsa hic yoktan iyidir.

Iyi bir hafta ortasi olsun,Cuma cabuk gelsin.Insanlar havadan sikayet etmesin insanlar yol ortasi oldurulurken.







2 comments:

  1. aynini benim yapmam lazim ama disarda sel var:))yagmurun sesiyle ,yagmurda islanmis ciceklere bakmak cok guzel oldu:))

    ReplyDelete
  2. :) ❤❤❤ iyisiniz Selde umarim,kolayliklar diliyorum.

    ReplyDelete